Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO Ní
07. 08. 2002
12
0
3022
Autor
Sunmoon
Letěla vlahou stříbrnou nocí, když stanula u Jeho otevřeného okna...Vklouzla dovnitř – On již spal...nechtěla Ho probudit, tedy jen lehounce políbila Jeho pootevřené pravidelně oddychující rty...chtěla být Jeho snem...tím nekonečně dlouhým krásným snem...a věděla, že je to jediné, čím Mu v tuto chvíli může být...musí dozrát čas...
Vzbudilo Ho hřejivé ranní slunce šimrající Jeho rty. Snad proto na nich cítí polibek...takový, jaký doposud nikdy nedostal...
Zvláštní noc...půjde hledat...
Vílu, sen, myšlenku...? Ji...Lásku
Není to objevné, ale pěkně napsané a dotýká se to srdce (což už je tady na Písmákovi vzácnost...T*
Pišta_Hufnágl
20. 12. 2004Pišta_Hufnágl
20. 12. 2004
Ať už to zní jakkoli...já umím milovat...zrovna nedávno mi bylo řečeno, že jsem příliš hodná, příliš tolerantní, na druhé straně příliš svobodná. Nerozumím prý chlapům. A já na to říkám..."A co jako, radši nebudu rozumět chlapům, ale vím, co je to milovat...." tak...asi tak...:o)
Jo - ale - kolik to umí tak upřímně - ono je rozdíl mezi tím umět mít rád a tvářit se tak .. :-)
ale někdo ano...a já stále věřím, že takových je spousta...je spousta kluků, kteří si zaslouží milý holky a naopak...:o)
to ano...to je těžké, já vím...a proto taky tolik lidí píše o lásce a nelásce...:o)
Jednoduchoučké, ale moc pěkné, má to švih a zároveň si to nechává i svou nevinnost. TIp, Tip, Tip
Je to plné takové zvláštní krásy a má to okouzlující atmosféru a ...cit..Tip
krásné
:o)
takové jako utkané ze stříbra, měsíčního světla a hedvábí ...
Milly: ano...ale tohle bylo myšleno tak, že je důležitý i čas. Ne vždy je vhodný. Ne každý je připravený. Vždyť víš, kolik se toho dá zkazit, i když to zpočátku vypadá dokonale. Láska je důležitá. Nejen její stín...zamilovanost...ten růžový opar. Ty jistě víš, o čem mluvím...
Adam_G: děkuji..:o)
RadeX: nemůžu za to....:o)) když píšu, holt ze mě lezou takovýhle věci...
Díky všem za ocenění....jo a vím, že je to možná lehce přeslazený...:o)
Není to víc, než to je, nehraje si to na víc, než na co to má. Někdo by řekl, to už tu bylo.... ale přec. Takovéhle věci bychom měli číst, protože až je konečně začneme vnímat, můžeme si teprve říci dost. *