Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVrazi
07. 08. 2002
8
2
3185
Autor
Beezer
Vrazi,
v té dnešní době,
spílají tobě
i Mě, i Vám,
kazí,
Nás v černé róbě,
fandíce sobě,
navzdory Nám.
Šéfa,
podplatíš lehce
a hnáty v lebce
prostor plní,
On má
mozek jež hebce
rozdává lekce,
z nichž slzy roním.
Páni,
kteří nám vládnou,
zatímco stárnou
Naše city,
s těmi,
jež brzy padnou,
jak kytky zvadnou,
se cítím zbitý.
Válku
vedeme tichou
a pravdu lichou
tajně mi dají,
v láku
Má mysl s míchou,
či srdce s pýchou,
za sklem si hrají.
Hrají,
že vyjdou z láku,
s lehkostí ptáků,
jim city vzkvetou,
znají,
že síla draků
a lstivost mraků,
z cesty je smetou.
2 názory
příliš poučný tón, zdá se mi
nejsou přec jen vrazi na zemi
a když ano, tak se to dá říct poetičtěji :))
No proto. :-)
Já že neplodím špatný věci?? Dovol abych se zasmála - cha, cha, cha. :-)
A my se někdy hádáme?? :-) To ze mě nic podobnýho nikdy nevypadne. :-) Škoda...
Jo, jo. Já su taky rád :-) Aspoň se nebudeme hádat :-)
To moje se taky umí vzteka trošku jinak :-) Ale občas ze mě vypadne něco takovýho :-)
:-) To jsem ráda, že jsme se tak hezky dohodli. :-)
Jejda, tak moje já se vzteká úplně jinak! :-) To by se nedalo ani publikovat!! :-))
Taky bych chtěla, aby ze mě tryskalo něco podobnýho! :-) Jak to děláš? :-) A o tý úrovni se nebudeme hádat, ju? :-) Myslím si svý! :-))
Tak si budeme myslit svý oba :-)))
Já nevím jak to dělám. Asi se moje vnitřní já takhle vzteká :-)
Teda, těžký to je. :-) Ale to vůbec nevadí! Aspoň to ukazuje tvoji vysokou úroveň! Skvělý! ***
Tak vysokou úroveň snad ne :-) Ale na tomhle jsem si docela vyhrál. Ale zas na druhou stranu... šlo to samo. Ani sem nad slovama nějak moc nepřemýšlel. Doslova to ze mě tryskalo :-) Vznilo z toho tohle :-)
No. jestli přínosem to nevím :-) Neříkám, že tvorba je špatná ani úžasná. Ale určitě nad ní přemýšlíš nějak víc. Bylo by to fajn, pokecat.
S tou úrovní bych se hádal,ale byl bych jedině rád.
Myslím,že by to pro mě bylo přínosem.
Nejsem,setkali sme se jednou,v jihlavě,aji s Vášou.
Nemáš zač děkovat,píšu co si myslím.
myslím, že tvoje názory na poezii a i tvoje vlastní tvorba je na takový úrovni, že by možná stálo za to o tom ještě někdy pohovořit. Nemyslíš???
Ha. začínám tušit, že možná nejsi tak úplně neznámý. Oastatně, kde jsi slyšel tu písničku? Jinak moc díky jak za kladnou kritiku... tak i za toho krylofila :-)
Hodně,hodně moc to na mě zapůsobilo a s hudbou se mi to dostalo ještě víc pod kůži.
Donutí to člověka se zamyslet-jedině dobře,navíc tak trochu Krylofil:-)
(v dobrym slovasmyslu)
CAPUTE VETATO,jo a s díky,tobě za obohacující text a Lovecraftovi,za vynikající zpracování hudby.
Jsem folkař jako ty. Základní rozdíl je v tom, že já jsem prostě odkojenej takovýmhle mlíkem. Ja su prostě takovej Krylomaniak a ono se to nějak v tý práci projeví. Díky
Všem vám moc děkuji. Pokud mi přicházejí takovéhle kritiky, nutí mě to k přemýšlení jak psát dál a hlavně mě to nutí psát dál!
já myslím,že máš opravdu talent,zatím,se mi líbilo všecno, co jsi napsal,takže piš dál!*
Četl jsem již velmi mnoho děl na písmáku, ale toto se nějak nepatří, po přečtení jsem přemýšlel jaký slavný autor to napsal......už vím...............BEEZER..!!!!!
--Vyjímečné, dokonalé, však velmi těžké.
Hou hou hou. Moc díky, a nenuť mě do zarudnutí. Nemyslím, že je to nějaký výjimečný. Ale přesto moc,moc dík.