Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKontaktní čočky
11. 08. 2002
8
0
1943
Autor
Mea
Jsem rád
že i zblízka
dokážu vidět
lidi takové
jací doopravdy
jsou ...
i když úplně nesouhlasím...já má čočky na dálku a sundám-li je vidím přímo mikroskopicky :-)))))
Ze by jsi inklinovala k jakesi anekdoticnosti Hej to moc lidi neumi
Ne jak ti srackari kolem
Zinovjev: hele clovece, zacinas mi bejt hodne sympatickej :o)))))) Diky :o)
Gastarbajtr
14. 08. 2002Gastarbajtr
14. 08. 2002
nu co, neměla jsem 6 Budvarů, tak nejsem upřímná :o)))
UPŘÍMNĚ řečeno, bych to asi nepřežila...
gast: výmluvná zpráva .o))) mluví z tebe to pivo! :o)))))))))))))
nui: ty bys je přežila, všichni tě dobře známe .o)))
Gast nebo dvě....Tobě na nějakém tom kroku přece stejně nesejde, viď? :o))
:o) to je veľmi príjemný pocit...pre mňa obzvlášť vidieť do tváre vzdialeným ľuďom :o) - a nemusieť sa mýliť, či ten oproti mne je on alebo nie :o))
Gaste: jo videl a musim rict, ze to za to stalo :o))))
Nuití: já radši vidím :o)))))
a děkují :o))))
Gastarbajtr
11. 08. 2002Gastarbajtr
11. 08. 2002Gastarbajtr
11. 08. 2002Gastarbajtr
11. 08. 2002Severkanova
11. 08. 2002
juuu :o) to mi pripomina ze v patek musim k ocnimu! :o)) a je to krasne hravy
Gast, ale já myslila žaludek....ne iritovač....hůůůůů, to je ztracené, koukám :o))))))))))))
Mea: jakože se máš, že vidíš lidi takoví, jací jsou....no ne? Nebo ne....nebo ju? nebo co? :o))
a mimoto, jestli s tím máte nějaký problém, tak stačí, když pár dní nespím a je ze mě naprosto antikoncepční neiritovač :o)))
nuití: jo, přesně tak, že je vidím takové, jací jsou :o) i když to někdy chce třeba víc než jeden pohled
děkuji všem :o))
Gastarbajtr
11. 08. 2002Gastarbajtr
11. 08. 2002Navždy_Tvůj
11. 08. 2002Gastarbajtr
10. 08. 2002
hu, tak to já nevidím ani z dálky...*
mimoto, Gaste, je to plus nebo mínus? někdy lepšejš nevidět, aby se nezvedaly určité části těla...nebo nepraskl objektiv ve fotoaparátním aparátu...ale co.
pěkné očičko