Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevšeobjímající
12. 08. 2002
18
0
2318
Autor
Gekon
nějak se dostala do mého srdce
ať již tloukla na brány či se plížila stínem
však než přišla, nevěděl jsem, zda mohu vůbec cítit
tak krásná a čistá
jako nitro vzdálených hvězd
a stejně tak spalující
hluboká, všeobjímající...
Nenávist
uz jsem si rikala....to urcite pise o me....a ty tam hodis pointu jak pest na oko...:-)))))
* mám pocit, že je to tak, že ti normální lidi jsou ti divní...vlastně jich ani moc neznám :)
Ale připadá mi to neskutečně smutný...ale já už jsem taková milující entita :)
Líbí se mi tvůj styl, žádné přehnané kličky a dobře se držíš tématu!
S tipem Shammann
S úctou
Řídící
(sou to dneska blbý ftipy)
Tak tohle se mi líbilo více a více
Moč -krát
A máš moc pravdu, páč, keď by si někdo ráčil všimnout, tak hodně dobrejch děl, mám pocit, že většina , je stvořena z (nenávisti) zápornejch pocitou. Je to jasný, myslim, že ty kladný nejsou tak silný, jelikož sou častější a obvyklejší
...a mimochodem, kdyby divńouši neměli něco do sebe, tak tu nemám co dělat....
Semeno:ale tebe bych narozdíl od turandot na tom chodníku zachytil, panž bych si nebyl jistý co to s tebou udělá...
...silnej tabák...nevim, asi sem ještě nikoho a nic bytostně nenáviděla...(jaxe to nenávidět, sakra, dává do negativa...nenenáviděla?) Ale líbíš se mi:-) (pukrle)
zajímavá pointa ... člověk by nečekal, jakej čistej a upřímnej pocit z toho vyleze :-))); TIP a zařazuju do klubu
pocit vseobijmajici... vzdaleny... unikne a sa vytrati s tienmi... alebo ho vyhodis cez dvere...
Blaznivkaaa
21. 10. 2002Pomerančová
19. 10. 2002
no, vlasten jsem si to dneska pustil a ma pamet me zklamala.. misto for je tam 'cause ;) ..je to pisnicka What If od skupiny creed.. // jako rad bych nemel divny nalady a byl uplne normalni.. nekdy.. ale na druhou stranu jsem kolikrat rad, ze uplne nromalni nejsem, protoze normalnost me desi.. vsude samej normalni a tak.. oni ti divni lidi maj neco do sebe sem zjistil (nemyslim sebe zrovna, i kdyz doufam ze ja sam mam taky neco do sebe.. heh).. mmch..zivotni styl? k tomu je ale potreba ten zivot, ne? ten mi nejak schazi.. (internetova zavislost, zavislost na knizky, odpor k svetu venku ;)
I know I can't hold the hate inside my mind, for what consumes your thoughts controls your life.. (jak se zpiva v jedny pisnicce) ale vedet nekdy nestaci.. a navic je to celkem dost velkej zdroj zivotni sily, kdyz ma clovek takovy ty divny nalady..
hmmm... tak co treba nemit divny nalady a nebudovat si z toho zivotni styl, he? ale je to tvoje vec, bohuzel... a ja se do toho nemuzu michat, kdyz si nejsem 100% jista, jestli je spravnej muj nazor. ale stejne me desis...
jak muzes zit????? zacinam se te bat, te tve nenavisti proti vsemu zivymu... proc to? nenavist zere zaziva!