Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVodní z Třeboně
13. 08. 2002
8
0
1966
Autor
Bernadeta
já vodní píseň zpívám si
voda mi sahá po vlasy
jsem vodní víla vodou procházím
do tmavých vln bolesti naházím
a kráčím vodou rákosím
vodu do vody nanosím
všechny své slané slzy vzlyky
pozdravím kapry sumce štiky
mé slzy s vodou rybníka se spojí
budu se milovat s tou vodou svojí
obejmu rybník Svět vylitý z břehů
a on se zavlní předá mi něhu
No, ona vydržela a po vypuštění rybníka na podzim se začala propadat, museli uzavřít silnici a ještě to pořád není v cajku, je podemletá.
Vím, jak Ti bylo. Přesto to ve mě vyvolalo vzpomínky na Vaše slavnosti " Čochtana ", na kterých jsem několikrát byla. Mám odtud duchařský hrníček a hezké vzpomínky . :o)*
aleš-novák
14. 08. 2002Astalavista
14. 08. 2002
Můj upřímný dík!
k: rybník Svět není násilný brutální milenec, je to velice pomalý líný obrovský milenec, zatím není brutální, neboť jeho hráz je prokopaná a vody svedeny na mokrá luka kolem Třeboně... milenec se pomalu rozlévá i do Třeboně.... ale velmi líně... kdyby ovšem protrhl hráze, stal by se z něj pravděpodobně násilník, B.
Altavista: tak nějak to cítím, napsala jsem to poté, co jsem viděla před očima jen vodu, nebyla jsem schopná myslet na nic jiného, proto tolik vody v této básni.... B.
jen aby ta něha nebyla moc studená a mokrá... podařilo se kdy udržet živel pod pokrývkou něhy?
Astalavista
13. 08. 2002Astalavista
13. 08. 2002
Přes hezký nápad za to tip asi nedám. Přijde mi to trošku pomalé, subjektívně. A možná i objektívně. Proč tolik slz a nošení vody do vody, když se po dlouhém období nudy ve vztahu experimentuje. A proč zrovna "něha" rozvášněného milence? Neměl být spíš trošku násilnický :-)) Jinak a možná i stejnak dobrý :-)