Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesilná káva
14. 08. 2002
6
0
1637
Autor
Bafomette
měl jsem strejdu lumíra v roudnici nad labem a každý léto jsem k němu jezdil na prázdniny. vařil si kafe, kterýmu řikal smrťák. povídám mu jednou:
"strejdo, ale smrťák, to je přeci kopec coje v lípě jak tam chodíme sáňkovat, olda mi řikal že se tam na bobech zabilo aspoň pět dětí."
a strejda se tak na mě podíval, vypil naráz to kafe a umřel:(
Jo, a smrťák měl na svědomí pět dětí a jednoho strejdu. A o kolika ještě nevíme. tip.
připomnělo vernyše :-)
náznak smrti dětí se strejdou zdá se mi dostačijůjící :-)...ehm mimochodem: jako jsou kakaové boby....říká se kávovým zrníčkům také boby? :-))))....pak by to bylo dokonalý...a nemoh si strejda třeba vařit smrťáka silnou horkou čokoládu? :-)))))
strejdovi*
blizoucko, ale pak to odletelo jak papirek ze smetiste ... do ztracena ... priste do toho dej vic prekvapeni a mozna i nejistoty a bude to presne ono ;o)
Kamenna_Tvar
16. 08. 2002
Jezis... to je drsny... na to jsem moc mimo abych to pochopil... zkusim to jeste zitra a pak se uvidi.... ;)
Doufam ze ta navaznost na povodne se vyjevila jen me a je to jen nahoda... ;) Roudnice a tak... no nic.. necham to na jindy ;;)
to Pir: pirku?
to Kamenna: je to v parku, když jdeš od střelnice podél parku takovým chodníčkem nahoru, jakoby třeba na zastávku autobusu na severu, tak je to ten největší kopec na začátku, spíš u tý střelnice
to Annika: to jo
to Mea: to mě nenapadlo....ale ...byl jsem blízko, co?
Kamenna_Tvar
14. 08. 2002
jeee, to mě zklamalo, čekal jsem nějakou pořádnou sovislost mezi smrtí těch dětí a dědovym kafem a ono nic :o/