Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProtipovodňová
Výběr: Print
15. 08. 2002
7
0
5386
Autor
Danny
Bože,
vím, že je
na světě
plno nepravostí
Proto ale
nemusíš
pořád plakat...
Navždy_Tvůj
16. 09. 2002
Bůh je láska a všechno s ní související a von se naštval a udělal lidem psychlogickou přednášku . Co by asi tak padalo, kdyby se Bůh radoval?
Konstantinidisová
16. 08. 2002
Anniko, pokud je vůbec nějaké globální oteplování (odborníci se o to hádají, podle mnohých nás naopak čeká další doba ledová), tak my jsme k němu přispěli jen nepatrně. Skleníkový efekt způsobuje nejvíc CO2; jeho obsah vzniká z 98 % sopečnou činností a "náš" příspěvek je jen část ze zbývajících 2 %.
Tzv. globální oteplování je hlavně strašák pro zviditelnění hrstky lidí, co si říkají "ekologové", nemají přitom ponětí o tom, co je to ekologie, ale o to hlasitěji se domáhají svých domnělých práv. A podle mého upřímného názoru nejvíc životnímu prostředí škodí právě oni.
mario_di_fiore
16. 08. 2002Severkanova
16. 08. 2002Konstantinidisová
16. 08. 2002
ludia si za to mozu sami, desiatky rokov nicenia pridody a zacina sa to vypomstovat :-(((
Hezký postřeh, Danny.
Annika: Nesvádějme zase na "ničení přírody" všechno. Povodně bývaly i v době, kdy měl člověk na přírodu minimální vliv. Teď jsou tak ničivé hlavně proto, že je větší koncentrace obyvatelstva. Tuším, že ve 14. století patřila Praha k největším městům světa - měla neuvěřitelný počet obyvatel .- asi 10 tisíc! A nebýt "ničení přírody" přehradami, bylo by to horší.
To, co se teď děje, dá asi zapomenout na Olešnici a Crhov. Vzpomínáte si, je to asi měsíc. když jsem tam stál a voda brala polovinu asfaltky, na "nějakého" Boha jsem si ani nevzpomněl. Spíš jsem z té vody měl pocit, že je to přirozená věc a člověk je nepřirozenou překážkou v její cestě. Je to myšlenka, ne názor, všem lidem ze zatopených oblastí teď přeju hodně štěstí a myslím si, že pokud by Bůh měl pozastavit nad každou nepravostí, byli bychom tady teď všichni utopení jak koťata.
Albireo - myslela som sklenikovy efekt a tym aj celkove oteplovanie Zeme..... nie stavanie priehrad
to nebrečí Bůh... to řvou andělé strážný, kvůli tomu, co za nás musej oddřít a maj z toho prdlajs... :o)
Gastarbajtr
15. 08. 2002
Annika - Země se otepluje odedávna, ještě než tu byly továrny a eletrárny. Je to přirozenej vývoj a my bychom udělali nejlíp, kdybychom se s tim nesnažili bojovat, ale šetřili síly, až je budeme opravdu potřebovat. Před timhle je lepší utýct.
Danny, nevím, v co ty věříš, ale já, který se považuji za realistu, považuji toto dílko za docela drsné.
hehe jako asi sem necita.. ale mě to děsně pobavilo... a vůbec nepřimělo k hlubším zamyšlením.. tak sorry.. jen se culím.. no my ploncki..:-)))*
Ale,ale lidičky. Češi vždycky oplývali černým humorem, který je držel nad vodou. Mě to taky pobavilo :o)**