Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setajnosti
17. 09. 2002
0
0
1496
Autor
Schlange
V každé ženě se skrývá prostitutka,
jako se v každém muži skrývá voják
Nechceš napsat nějakej novej citátek, v tomhlr sme se porejpali dokonale, nemyslíš?
Swedish_Nigg
02. 12. 2002
Swedish-Nigg: hele černoušku, ty se nám tady do toho nepleť, s těma tvejma bláznivinama:)))
vždyť já jsem na předsudky alergickej pořád, a rád si z nich ělám legraci a rýpám se v nich
jenže to už je extrém, ve všem najdeš něco good a něco bad, když se ale zeptáš mojí babičky, jesli je lepší voják nebo kurva, tak hádej, co si vybere? já mluvím prostě o tom, jak to zapůsobí na člověka, kterej si to přečte jednou a nehodlá se v tom nějak víc šťourat.
Ruth: dobrá tedy malá polemika. co třeba žoldáci? nebo nějací ti stateční vojáčky co provádí etnickou čistku? nikdo neodsuzuje - a co procesy s válečnými zločinci?
ne, ne, to mi nevymluvíš. proč ne třeba zajatec? vojáky nikdo neodsuzuje, i když to třeba zrovna nejsou hrdinové!
seš šovinista, z chlapa si uděláš hrdinu co bojuje za vlast, ale hplku vidíš jen jako ubohou kurvu.
Ruth: laciná škatulka. odkdy je válka něco pěkného? hraní na hrdiny je tak maximálně vě filmech. skutečnost je trochu krvavější
zajímavé, ve některých případech by se o tom dala procentuánš polemizovat..