Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seať je jejich láska květinou
15. 08. 2002
0
1
2652
Autor
Josefk
V pátek 16.8. si na radnici ve Vysočanech řeknou ANO písmáci
z nejmilejších
Monty_Python resp. Sigmund Freud
a
hubertxy alias Stanislav_Vašina
*********************************************************************
1 názor
No tak to jdu pěkně pozdě..., ale čestně, ujel mi autobus . Hodně štěstí :o)
Montynko, dcerunko, a já si přečetl až s křížkem 3 dny po fun... svatbě! Ať vám to oběma spolu jde veršem i prózou (bez Prozaku) a tomu Písmátku za pár měsíců taky. A mějte se furt rádi!
..........inu, však vy víte .........mějte se moc a moc ....a rádi........
MVR! - a drbu vás oba za ouškama """"*o*""""
*o*
hodně toho bylo vysloveno a napsáno, tak si z toho vyberte to nej..nej.. nej...však Vy víte, co jsi přát ! :)))
ať je jejich láska květinou
ať nechodí Standa za jinou
ať je jejich láska pevná hráz
kdyby přišla velká voda zas
:)))))))))))))))))))))))))
Téda... musím popřát takhle se zpožděním - vždycky mi všechno déle trvá:
Hodně všeho, co stojí za to, aby toho bylo hodně, drazí!
no co dodat po vsech nade mnou?
no proste : hodne stesti a at Vam t hezky klap klap klape :-)))
noooo :-))))
Konstantinidisová
16. 08. 2002
třepu tlapancem panu ženichovi a panně nevěstě tvářičku že líbám :o)
doufám, že to vaše dítko bude stejně ulítlý, jako jste vy dva... aby si i další písmáčí generace užily trochu tý srandy... :o)
malykuba01
15. 08. 2002
Tak ať vám všechno vyjde, Stando, Monty. Pěkně trénujte Ano, Ano.
:-)))))))
Jak Ty, Josefe, můžeš vědět, co řeknou??
Vidíš do budoucnosti??
Třeba se ozve "NE!" :)))
Správná formulace je: "Jestli se nestane něco nečekaného, zítra .... by mohli ...... být vyzváni, by se vyjádřili, zdali si berou dobrovolně jeden druhého...".
jestli nás Praha nevyvrhne, tak budeme, už jsme vymysleli, jak k vám přeplaveme :-))))))))))))))))))))))))))))
zapíjet svobodu? proč? vždyť dobré manželství je lepší než svoboda na ocet
:-) Přesně na to " ... že jsi trubka, místo abys zapíjel svobodu, jak to mladý muž má dělat, tak sedíš u počítače a ..." jsem tě chtěl upozornit, ale někdo mi to rozmluvil. :-)))
Jinak ale přeju vše nejlepší, a ať spolu vydržíte aspoň do příští velké vody (proboha doufám že se nepřižene za rok :-)
pochop, že mi zkracuje kalhoty na mý krátký nohy, tak musí abstinovat, aby nebyly ještě víc šejdrem!!
Teda, tusim spim na vavrinoch ;-) Ale ze tu mame taky pekny parik mi uslo.... Napravujem to a prajem vam vsetko NAJKRAJSIE, NAJLEPSIE, LASKU, ZDRAVIE, STASTIE, a hlavne vela TOLERANCIE a VZAJOMNEHO POCHOPENIA.
Vas svadobny den nech je najkrajsim dnom a tie ostatne jeho reprizami :-)**
Taky bych chtěla popřát:o) Lásku, společné štěstí, souznění, stále buďte při sobě ve všech časech, tak krásně jako jste teď:)
Opatrujte se a buďte na sebe hodní:)
Pomyslně sypu plátky růží pod Vaše nohy:)
Nojesijstesifaktjistýcoděláte... :-)))
Máte, prdi, sňateční den na mý narozky. Tudíž ZDE budete každopádně zapititi.
Co říct... buďte k sobě hodný, heléé. Páč kdybyste nebyli, zaručeně by se vypravily výpravy z nejnemožnějších koncůch a převalchovaly by provinilci zádo. :-)