Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSrpen 2002
15. 08. 2002
19
0
3148
Autor
Aki
Hrnce, sloni, drůbež, ploty
lachtani a starý boty
kamna, stromy, krávy, auta...
Fantazie psychopata?
Voda si z nás šprýmy tropí
Češi plavou do Evropy
lachtani a starý boty
kamna, stromy, krávy, auta...
Fantazie psychopata?
Voda si z nás šprýmy tropí
Češi plavou do Evropy
Tak tu jen sedím a čučím s otevřenou hubou. To je fantazie. Zbožňuji lidi, kteří dokážou v pár slovech obsáhnout veškerý světaběh.
Kody: ale dity, dyk je to jenom taková blbina... okamžitej nápad... ale jinak... zbožňovat mě klidně můžeš, to zase jo... :o))
Beru Tě za slovo. Přibudeš mezi mé nejoblíbenější autory, protože si rád hraješ jako já.
Kody: ráda hraješ? to já taky... :o) nejradši mám tu na maminku a na tatínka... :o))
povedené, hlavně ten lachtan... smůla jen, že to největší svinstvo ani stoletá voda nevyplavila...
Kdyby to nebylo zároveň tak smutny, tak se od srdce zasměju. No každopádně *! dám. :-))
Tak to je ten úžasný humor, co nás podle psychologů zachraňuje před psychickým zhroucením. A podle mě je to to nejvtipnější, co jsem o povodních četla. TIP.
Petříček: tyvole, to, že si budeš dávat bacha, ti vůbec nepomůže, páč já sem eště lepčí, než si myslíš :o)))
galaxy mi nepíše, že jsem úň, protože by se jenom opakovala :o))
jo a díky všem :o)
Tyvole, seš nějakej dobrej, musím si na Tebe dávat bacha!!!!!!
Gal: jagtože mu nepíšeš, že je úň?......................:o)
TIP.............*********
To je Vám podobný, chudáčky ministry honit vydělávat !! Že se nestydíte, lůzo jedna !!!! Kdo by nám pak vládl Vy chytrolíni ?????? :o))))))))
Standa Vašina: a pokud by nevycházela sportka, hospody jsou přece plný VÝHERNÍCH automatů... :o)) Fakt mám takovej pocit, že ta naše vláda nedělá všechno, co může... :o))
Humanitární pomoc zaplavenému Německo je opravdu obrovská... Solidární Češi posílají po Labi matrace, skříně a někdy i celé domky, říká starosta Drážďan Helmut Wasserman... :o)
já vím, že na tý vodě nic moc k smíchu není, ale když budeme brečet, bude ještě stoupat... a já jsem takovej kůň, že si jednou budu dělat srandu i na vlastním pohřbu, tak se těm, kterým tohle dílko moc nesedne, omlouvám... :o)
Annika: dej si mě kam chceš, třeba i nad postel :o) my náhodou v Evropě už jsme, ikdyž momentálně asi jen geograficky... :o)
škoda, že nejsem ve vládě, věděl bych, jak snížit státní deficit... bejt ministr financí, tak pravidelně sázím sportku, třeba by to vyšlo :o)
jo a díky všem za úsměvy :o)
snehurkasnehurka
15. 08. 2002aleš-novák
15. 08. 2002
..-))) pálilo je dobré bydlo ?
jenom bacha na kormidlo...
Fajn jako vždy T
i kdyz samozrejme to v tom realu legrace neni..-((
Tohle jsem objevila na Mageu :
Právě mi přišel na mobil inzerát: Prodám chatu v Českých Budějovicich, k viděni u Karlova mostu.Plovoucí podlaha, vodni postel, tekoucí voda, koupaliště u chaty. Zn. Spěchá!!!
Taky dobrý :-)))***
este ..... dam si to do oblubenych a asi aj do dennika, a ked budu Cesi v Europe, spomeniem si ;-)