a mně se to líbí moc...t* + v
takže nejsem až tak moc blbej pták :-))
papouchu, ona to vlastne neni blbustka totiz ;o))
Máš to tady fakt super...
Juu, tohle už jsem čet, jaktojakto? :o) Ale co, je to jiný a pěkný
TIP
líběj se mi tam nějaký obraty, např. to s tou reinaknací plaměňáka fénixe a taky ta konfekční velikost duše ... a pro to TIP
já tomu nerozumím
ale já jsem jenom hloupej pták
ale některý obraty jsou *!
ale nevím, proč je to blbůstka
holt jsem jenom blbej pták
poučí mě někdo ?
skvělá naprosto :-)***** takový takový jojojo
Teda...trošku to vyprchává do nikam, ale stejně je to dobrý....
Janis, ty beru, az vody opadnou, prijdu si pro ne ;o)))
Di, dekuju :o) mozna ze kdyby to pak pokracovala tak jak rikas, dalo by se to dat do jiny kategorie :o) ale proste mam obcas i takovyhle potreby ;o)
je to náádherné akurát premýšľam prečo ťa inšpiroval Nuiťa,
to mi akosi nesedí ... asi som pomalý !!!***
Ziggy, vysvetleno je to o par kritik vys :o) halt kdyz tri dny od rana do vecera ctes jednoho autora a strejne ho prectes sotva polovinu, zanecha to na tobe nasledky :o)))
takove docela hodne uderny...
"na záchodě
permanentně
rozsvíceno dokořán"
to je moc hezky řečeno :) Na druhou stranu "mřížoví z prstů" už je trošku moc známá písnička :)
Nicméně tohle snad není hlubší kritika, chtěl jsem hlavně vyzdvihnout tu "záchodovou" sloku
*
Asta, to je tam jen tak naokraj a ma to souvisloist spis s Gastem nez se Sartrem jako takovym :o))) ale chapu ze to z toho nikdo nepozna :o)
žjóva těhotnej dáblík:-) čoveče ale docela ti to sluší :-))
(mám doma bezva kalhoty tak pro šestej až sedmej měsíc řekni si a nestyď se! číslo máš:-))
*
První polovina mne nadchla!Těch originálních nádherných obrazů! První sloka - kdo četl Sartra, tak ten příměr ocení - vtipné. Druhá sloka nemá chybu.Úžasná. Třetí ta konfekční velikost duše to je pointa! Čtvrtá nemá chybu. Ale pak se moje očekávání nenaplňuje a mám ošizený pocit, že jsem čekala katarzi a zatím to vyznělo do prázdna. Ale to může být jen a jen mým způsobem myšlení. Přesto TIP, ta tu nádhernou první polovinu.
no, uprostřed doby absinthů, to je jasný :-)) *!
hůůůůů...
za tohle můžu? to sem dobrá :o))
to neni blbůstka, to je BOŽÍ, ďáblovo stvoření!*
:o)
ja vam dam dablovo stvoreni furt ;o))
Gaste, ten je tam spis kvuli mne net Nuite :o)))
ale vidím tam pihy...a tak
koukam, že mezi dablikem a kalais zuří nějaký boj ?:-)))))
mně se to líbí :-)*
:o)))) mezi dablikem a kalais zuri boj odjakziva ;o)
Nuiti, jo, pihy, to je ono, takovy ty 4 radky :o)
koukám do Tebe pihou krásy
a skrz ni vidím
i Tvou malou ošklivost....
nebo tak nějak
dabliku, dyk já vim .-))))))
Nuiti, jo, to je ono :o)
kalais, jo jo jo ;o)))
kámo, přijde mi to trochu jinde, než tvoje obvyklá tvorba, kterou žeru:)))).... Myslím, že těch existencionalistů už bylo dost, alespoň v básních... když to bylo poprvé - objev, podruhé - zvláštní, ale potřetí už jsou listy knížky ochmataný a znáš ji prakticky celou zpaměti. Formou se mi libí, té bych mohl něco vytknout málokdy, ale ten obsah... sorry, dneska ne:)))