Zajímavý nápad. Někde mi unikly souvislosti. Ale to nevadí, alespoň se vratím:)
Určitě si zaslouží TIP
Zajímavý nápad. Někde mi unikly souvislosti. Ale to nevadí, alespoň se vratím:)
Určitě si zaslouží TIP
Tohle číst je jako, když mě vede v tanci ten, kdo tančit zná...:-)
malý veršovaný průvodce dějinami ... :-)) TIP za ten nápad
Já z toho cítím přehršel informaček.. nevím, nemůžu si pomoct neříct, že všechny ty sloky dohromady bijou do očí svou důležitostí.. chybí mi tam ještě Krvavá legenda Bang Rajan a krví zalité boje vůči Siamu:) Jinak good*
Ani čtrnáct Ludvíků.....hmm :o)
Teda už hodně dlouho se mi něco takhle blbě nečetlo :o)
Je toho v málu trochu moc ...
akorát poslední sloka se mi líbí, jináč je to jak ta tvoje učebnice :o)
Mea, v moji ucebnici je to naopak, malo v moc ;o)
Asta, mno mno, tohle asi zkouset nebudu :o))))))))
a diky vsem!
Ty bláho, poslední sloka je absolutně nej.... U těch předchozích mi přijde, že příliš těžíš z faktů a nedáváš tak prostor ničemu jinému. Hm, jen můj pocit. Asi kecám...:) Tohle mu tam přečti a sedne si na pr..l:))))
Za tu poslední*
že je ta historie jako ale lekráce, co? kdo jen žil, jako by ani nebyl....ale dobrý, dabliku, dobrý
ďáblíku, není to o tom, že by měly ty "děti" žít v nesmyslu... je to o tom, že ony učí svému smyslu i tebe, který jsi jejich autor... tvé básně tě učí rozumět sobě samým... aly ty víš, jak to dumám. ;-)
ses trefil, líb bych to teď asi nepopsal
to mě dostalo.... zcela.... do kolen
Wopi, tak sup, vztyk, nebo prestanu psat, bububu ;o)) (a dekuju!)
Zatim v tom nemam pořádek, ale nějak mě oslovila. Až zjistim čím, třeba ti ho dám :o)
oslovil jsem Hamu! oslovil jsem Hamu basni!! ;o)))
hermite, ja vim o cem mluvis...bud da svym basnim zivot....;o) ale kdyz uz jsou to ty nase deti, ty bys nechal svoje deti zit v nesmyslu celej zivot? nerikam ze kazda basen musi ambiciozne neco sdelovat, ale nemuze byt kazda prazdna...no ne?
a vsem diky***
jo, to je ta, o který jsi povídal u Budvaru :-))
mně se zase líbí, když má báseň poselství....***!
kalais, ja vim :o) diky, od tebe me to moc tesi*
Gaste, obcas jo a obcas ne, nic se nema prehanet, ani ten Budvar ;o))
mě se báseň buď líbí nebo nelíbí
vím ... jednoduché Ale nač zbytečně
filozofovat nad něčím čemu zHola
nerozumím (jako básním) bla bla
abys V tom neměl zmatek příteli
jakože Tvá se mi líbí žlutě ... !!!
zlute...to znamena trocha slunce, pomerancovyho dzusu, pomerancovyho Bolsu, cinsky krve...a okvetnich listku slunecnic, chapu to spravne? ;o)
tip
moc dobře napsaný
a protože u tebe speciálně ;-)) si dávám záležet na rejpavosti, tak bych řekl: nesnaž se za každou cenu předat básní poselství, věnuj jí svobodu od svých tendencí NĚCO sdělovat, nebo se ti jako bumerang vrátí na hlavu... nesnaž se úplně rozumět svým básním, vědět o nich všechno... ty jim dáváš existenci, ony se ti odmění pleskáním křídel nad hladinou tvého ZÁMĚRU... jsou to tvoje děti, nauč je samostatnosti...
kecám, co. :-)
ale ty víš, jak to myslím.
dala bych výběr, ale stojí to za prd a nemůžu, tak si tipnu..*