Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semezi vodami
Výběr: Stanislav_Vašina
16. 08. 2002
23
0
4194
Autor
alina
...
takové divné mezičasí
že nemáš čas se zamyslet
A není času k nadechnutí
a není dechu k zastavení
K myšlení není cesty
Jak v podemleté trati vázne krok
K moři je daleko pro úděl
Po kapkách strachu přitéká
hň ... (jedna z mých inteligentnějších kritik:-)))) ... to se nezlepšilo ani po letech:-))))) ... spíš naopak:-))
jedno avízko ..... tak nějak, kdyby té vody NĚKDO neměl furt dost ;o) .........
Drownedgod
11. 11. 2002
► Ulito, nezavání, SMRDÍ...
Včera večer jsme ještě vyklízeli bahno na Kampě od Bistra Bruncvík, před kterým se konala počátkem srpna t.r. písmácká „Topinkiáda“... Třikrát jsem se musela celá osprchovat... Ten „čuch“ již nezapomeneme...
Včera večer jsme ještě vyklízeli bahno na Kampě od Bistra Bruncvík, před kterým se konala počátkem srpna t.r. písmácká „Topinkiáda“... Třikrát jsem se musela celá osprchovat... Ten „čuch“ již nezapomeneme...
já nevím jestli nejsem mimo, dost možná že jo, ale říkala jsem si, že prvního, kdo napíše "básničku" o povodních vlastnoručně uškrtím...
Jojo, depka... Ale TiPově zpracovaná... «*»
► Ulito, pak uškrť kromě Aliny asi i mne... – Budějicům...
(a bude nás jistě mnohem víc...)
|||-_-|||
Jen kvůli Tobě utopit
v jezeře najdu věčný klid.
Moc se mi to líbí...
Tipík jako jedné z mála.