Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehnus,sračky 003
18. 08. 2002
2
1
2296
Autor
frontanabanan
bylo hodně vody
dlouho sme jezdili do hospody
a nebylo nám dáno
na kampu posedáno
na to se nám řeka málo rozlila
aby prahu od kapitalismu očistila
1 názor
frontanabanan
26. 08. 2002
Nevím proč by našim anarchistickým autorům měly vadit osobní reakce na jejich dílka, tady nejste na agitační schůzce svých souvěrců a reakce čtenářů, jak vidíte může být bouřlivá. Možná jsem zabředl do poněkud ostřejšího tónu ve svých reakcích na banány a mjedenáctku, ale pro mě jsou jejich názory velmi nepřijatelné, což samozřejmě neznamená, že jim je nepřeji, ba že bych jim je nějak chtěl brát či revidovat.(to na vysvětlenou suvicčce). Takže vás PánBůh opatruj v pokoji a dál hrdě neste krvavý prapor revuluce a nedivte se když na vás bude někdo osobně dotírat, v boji se to tak stává.................
Pěkná diskuze.Víš,že vaše názory mi přijdou kapku moc radikální
a že sem ráda naivní a tak,ale tý vody bylo vážně málo nato,aby
nejen Prahu očistila nejen od kapitalismu..no,ale já tomu vlastně
nerozumim,jenom si myslim,že se Nyx rozčiluje až moc,takže pro
Nyx:umíš respektovat cizí názor?Mě tohle taky úplně nesedí,ale
proto se do fronty ještě nemusim navážet,že jo?No nic,mějte
hezkej den.
to nyx....je vidět že na kubu a koreu si odborník....přečti si něco víc než jen noviny a občas koukej i jinam než na televizní zprávy....jo, a je mi 25....
frontanabanan
21. 08. 2002
Vážení banáni, ptám se vás odkud berete svoje názory, kde jste je nastudovali, jste snad vystudovaní historici, politologové, právníci, ekonomové?!!! Pochybuji. A svoje narážky na můj konzumní život si nechte, jelikož poslední, co by mi bylo vlastní, je spotřebitelský život kunzumenta programů tv nova a polykače hamburgerů. Sbohem nádhery.
frontanabanan
21. 08. 2002
to fronta.... a m11: oba jste ubozí hlupáčci
Za prvé nevím co by jsem ti měl platit letenku, na tu si hochu vydělej sám, nedivím se že čekáš, až ti někdo něco dá, protože takovým lidem se bolševismus a jiné levičáctví dobře hodí do krámu.... a k m11: Kuba a Korea jsou zločinecké režimy, které pošlapávají základní lidské práva a svobody a jejich obhajobu může činit jen maximální ignorant.
Sorry a na podobné výlevy primitivismu viz fronta... a m11 jsem obzvlášť alergický! Schválně jsem se ještě nedíval kolik je vám let, tipuji tak 17 - max. 20, pak z toho snad vyrostete......
frontanabanan
19. 08. 2002frontanabanan
19. 08. 2002
chtělo by to MNOHEM víc vody!!!!!!!!!!!!!!!
t.
vzkaz pro NYX...ty vole Korea i Kuba jsou krásný ukázky toho, jak kapitalisticky embarga dokážou zlikvidovat země, který před nima neohnou hřbet!
snehurkasnehurka
18. 08. 2002
Stojíš koukám o hlubší kritiku, hm milý asi anarchisto, možná komunisto, asi bys měl zajet na Kubu, nebo do Severní Koreje a tam si ukájet své touhy, ale to ty si raději sedneš do hospody a ožereš se ve spravedlivé věci antikapitalismu, jseš směšnej a směji se ti frajere......................:-))),,,,,