Až na tu první sloku se mi to celkem líbí, i kdyř ty rýmy jsou dost vynucené, je tam cítit romantika a celkově síla přírody...
Vydávám se do lesů,
procházím se po polích,
po cestách i po stráních,
mé nohy jindy bolavé
dnes ani trochu nebolí.
...moc hezký a pravdivý...tip*
Moc děkuji Vesuvanko,
mám přírodu velmi... dává mi sílu (a bohužel po dost těžkých časech, které jsem prožíval a částečně ještě prožívám už dva roky, je vnitřní síla moc důležitá). Nejsem sice žádný velký znalec stromů, květin, ... (no spíš skoro neznalec :-( ) , ale mám to všechno hrozně rád.
Všechna Tvoje díla jsou oslavou Matky Přírody.... toulat se s batohem na zádech - volnost.... i já ráda pozoruji oblohu, naslouchám korunám stromů a ptákům, bublání potoka...sleduji květenu, kamení, nic mi v přírodě nesmí uniknout...
A Tobě a Tvé básni dávám veliký TIP
taky často utíkám do přírody.......baví mě třeba jen tak stát , dívat se na větve stromů ve větru a poslouchat, jak šumí...... někomu to třeba připadá směšné, ale já se za to nestydím, příroda je nádherná a bez ní by tady nebyl život....TIP
Omlouvám se, některé součásti Písmáka moc neznám. Myslel jsem, že Vám to přijde automaticky. Díky za poučení :-)
Přeji krásný den plný úsměvu :-)
Petr
Cannisha - Moc děkuji, také jsi mi vykouzlila úsměv na tváři a když začne den s úsměvem, hned je člověku nějak krásně u srdce. Děkuji moc. Také děkuji za odkaz na Klub květů a medového štěstí. Až budu mít v práci trochu času (toho je bohužel dost málo :-((( ), tak si tam pročtu nějaké dílka. Každé dílo, které se jemně dotýká krásy přírody mě velmi zajímá :-). Každopádně jsem se tam už přihlásil.
Také Vám všem děkuji za T.
Jen bych dodal svůj názor na techniku věci. Rád si verše píšu dost volně, tak jak mě napadají. Podle mě není nejdůležitější technika, ale to, když má báseň osloví něčí srdce a ten člověk ucítí to, co já. Také mi básně dodávají sílu v těžkých chvílích (a těch je bohužel stále dost). Jen se tak zasním a své sny přenesu na papír. Přesto velice děkuji za názor. Cením si toho. Můžu zkusit i na té technice trochu pracovat. Přiznám se, že mě nikdy nenapadlo, že by má báseň mohla být textem písně. Vždycky jsem si myslel, že texty písní bych psát neuměl. Jsem ale odkojenej :-) na Folku a tak možná k tomu trošku směřuji, aniž bych si to uvědomil.
Jinak tahle báseň je vůbec první básní, kterou jsem napsal a uveřejnil. Asi by těch básní bylo více, ale nejvíc básní jsem napsal zamilovaných své přítelkyni a ty uveřejnit nemohu.
Budu se ale snažit častěji přispět.
Příště bych prosila o avízko, když už tu píšeš takovou hezkou dlouhou odpověď:)
Přírodní a neumělé. Ale pokud mám hodnotit po stránce technické - rytmus ti ujídí šíleně, rýmy občas připomínají říkanky dětí ze školky a nejsou tam nijak originální slovní spojení, tudíž to v člověku nevyvolá žádné obrazy.
Když bych měla hodnotit pozitivně, muselo by to patřit do kategorie:
Text písně, protože tam se dají všechny tvé nedostatky omluvit.
A navíc tahle je trempská jak vyšitá!:)
Bledulko, neboj se. Příroda je mnohem silnější než lidé a také mnohem moudřejší. Ona se nedá :-))) Občas to tak možná nevypadá, ale je to tak.
Přeji Ti krásný den.
Mám strach,že jednou skutečně nezbyde kousek neporušené přírody. Jen se toulej dál.
Roztomilé pozitivní dílko... vítej v Klubu hledání krásy a harmonie. Takovejch jako ty asi potřebujeme víc:-)
Moc děkuju, udělalo mi to opravdu velkou radost.
Je to krásný:o)
Někdy se potkáme... na cestě... na louce... u potoka...
*
Díky móóóóóóóóóóóóóóóóóóóc.
vybodni se na rytmus, schovej ho do šamanskejch zaříkávaček, tohle bylo přírodní a to se hodnotí v dnešní době lidí jako jsem já.
Hezky toulani se slovy po papire... ulne vystihuje ten pocit to tempo kroku za krokem...libi
dtto galaxy
vidim se, jak pochoduji ceskou krajinou a citim podobne...
Je to tak a je nás míň..............
Cítit to může jen kdo to zažil.....
:))
Trochu Ti utíká rytmus, ale je to takové hezky trampské. Taky jsem kdysi chodila na čundr. Díky za vzpomínky:o)