Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSokyně
22. 08. 2002
6
0
2463
Autor
Quinn
Budu bojovat!
...až tupé háky
z tvojich rtů
budou nahlas řvát...
...beze slov...
Budu bojovat!
...že i ledy
kolem Antarktidy
závistí budou tát...
...bez krve...
Budu bojovat!
...zničím tě, panž
teď už vím,
že není o co stát...
...bez něj...
BUDU BOJOVAT!!!
A vyhraju...!
Víš první evropský poustevník Horacius řekl: " Každý boj s láskou, je předem prohraný" Tak nevím ale držím palec!
Tak tohle mi hodně připomíná.
Sokyně jsou všude. Ale bez něj je ti všechno jedno. Vím.
I když neznám tu druhou tak držím pěsti.
kecyblil: mno...abych se mohla napapkat, musela bych si uvařit...a to už mě po jistý době taky neba, tak nevečeřim :o)
Hodnotově možná, peněžně taky :o)
kecyblil: mno dobrá, dobrá...ale když to tak vemeš, řešíme tu totální ptákovinu :o) ale ty se v tom vyžíváš, coooo? :o)))) jenže nezapomínej, že i když ve sporu s ženou vyhraješ, ona ti to vrátí, i kdyby ji to mělo stát cokoli :o) jo, jo, tak to bývá, tak abys tou tvou teoretickou teorií nepřebral :o) Poznala jsem to tou standartní ženskou inteligencí :o)
parchant: spíše pocit jistoty... ?
Skutečně mě to bavilo rozebírat, narozdíl od tebe :-) Samozřejmě, že mi to ona žena nemá jak vrátit, čímž nemyslím, že by proti mě byla zcela bezmocná. Může mě třeba zabít, ovšem pokud je jen trošičku normální, neudělá to a tenhle druh porážky snese. Standardní ženská inteligence mě stále uvádí do rozpaků, prohlédne mě kdykoliv se s ní setkám :-) Budu si jí asi muset osvojit a mást pak po jejím způsobu. Tohle byla blbost, jsem trošku opilý :-(((
Heleee :o) mě to bavilo rozebírat, ale je to s tebou moooc složitý...člověk musí číst a zároveň nad tim přemýšlet :o) Jooo, taky bych chtěla být tak trochu opilá...snad už budu...:o)
Mno...jako opilá, ne? Je sobota, přeci nebudu sedět doma...
Jo, myslim u čtení...ale teď musim myslet nad tim, co píšeš ty, i nad tim, co napíšu já tobě, aby to bylo hodnotově stejně výrazný :oD Jen papej, mě se takovýdle věci nestávají...večerě :o)
Proč bys neměla sedět doma. Myslím, že večer strávený dopisováním se mnou bude hodnotově velmi výrazný .-) Děkuji, už jsem dojedl. A pročpak ty nevečeříš? Doma ti, ošklivové, nevaří?
Boj bez krve a slov?
Tož dobře to zní,
však jak vypadat bude výsledek,
na tom přec záleží.:o)
A kdo říká, že použiju náslilí? :o) Jde o boj citový...
...a nehrajme falešné karty...nestojí... :o)
Citový boj :-)) K tomu jsem bohužel od přírody špatně uzpůsoben: jsa naprosto bezcitný nemám, s čím bych na protivníka vyrukoval. Jak takový souboj vlastně probíhá?:-) Ještě jsem žádný nezažil, aspoň myslím :-)
Zažiješ, neboj se nic :o) já si tim procházim poprvý :o) A je to vnitřní i vnější boj zároveň...Ale to se vlastně tobě ani stát nemůže, panž na mojim místě bys asi spíš vraždil :o) jako jakejkoli jinej kluk :o)
Panž na tvém místě bych nemohl být, mohu si jen představovat, jak mírním své imaginární city, nechávám je po krátkém pohrávání odplouvat a mávám do dálky slasti i bolesti, jež jsem si na sobě tak zamiloval. Tebou doporučená vražda mi připadá v této situaci nevhodná a sebepokořující. Navykl jsem si volit v jistých situací ženský způsob chování a nutno říct, že většinu dívek překonávám v nápaditosti jeho užívání. A protože nejsou připraveny na změnu v taktice boje, samozřejmě je na hlavu porážím. Svým způsobem. Takto si tedy představuju situaci, do níž bych se dostat nemohl :-)
Ty helééééé :o) s tebou už diskutovat nebudu, ne ne ne, ty mě stíráš :o)
Takže: 1) proč imaginární? Imaginární byl Kurtův přítel Bodah, ale city nejsou imaginární, nemůžou...
2) porážet ženy jejich vlastní zbraní je celkem...no...ehm...hnusný, nemyslíš?
3) kecyblile, ty seš prostě šašek, co? :o)))
No :-))
1) imaginární samozřejmě city nejsou, snažil jsem se jen (pravdaže nevhodně) znovu zdůraznit, že uvažuju čistě hypoteticky .-)
2) Porážet ženy jejich vlastní zbraní je jedině spravedlivé a především natolik zábavné, že bych se toho pravděpodobně nikdy nepřesytil, kdyby ovšem nebylo možné dosáhnout jen ženské úrovně vítězství. Je to taková příjemná alternativa, když hrozí mužské stránce porážka. Mluvím samozřejmě čistě teoreticky .-))
3)šašek :-), jak jsi to tak rychle poznala?