Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

+ mačky 000

23. 08. 2002
2
0
5192

Melina ( externí aktivistka převážně pozitivně vnímající svůj úděl ve frontě na banán )

 

 

 

 

 

 

Dva z mých blízkých přátel tiše odmítají jíst maso.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Přemýšlela jsem o tom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Budu   ho  jíst

d á l ,   abych mohla  křičet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Merle
26. 09. 2002
Dát tip
reb: zvířila jsi to tu hezky, to je fakt :)) vidíš, já svoje zvíře dal do zoo

Merle
25. 09. 2002
Dát tip
reb: říkám, že jen u zvířat... lidi to berou spíš podle sexepílu, než podle schopnosti přežít :)

Merle
24. 09. 2002
Dát tip
m11: nejde ani tak přímo o krevní skupiny, jako to, co krevní skupiny vypovídají o typu člověka. 0 reprezentuje nejstarší lidský genom, který byl přizpůsobený hlavně lovu, fyzický námaze, měl posunutý práh bolestivosti a živil se hlavně masem (silné zuby). pak se (už nevím jak) objevil nový genom reprezentovaný skupinou AB, přivyklý částečně stravě spíš rostlinný (+mlíko, atd.). někdy po půlce letopočtu se ABčko rozdělilo ještě na Bčko a pak na Ačko, jako reakce na další vývoj stejným směrem. tyhle typy už maso takřka nepotřebují, ikdyž ho pořád dokážou bez problémů strávit. v tom vývoji samozřejmě nešlo jen o jídlo, ale i sociálnost, průměrnou inteligenci, míru schopnosti abstrakce, umělecké nadání atd. samozřejmě to tak není vždycky, při dnešním míchání genů, ale určitý společný znaky se dají vypozorovat. alespoň tak nějak jsem to slyšel od jedné známé genetičky... BTW: zatímco nulám jejich animalita vadí ve vegetariánství, jsou to většinou nejlepší milenky :))

Climaster
24. 09. 2002
Dát tip
:o))))))))))...Merle jaké má skryté taje A+? kromě kořínků... ...no vědecké výzkumy jsou vědecké výzkumy...:o) Merle ty jis taky 0?:o)

Merle
24. 09. 2002
Dát tip
Clim: no jejich odzvíření jim dává samý nevýhody (jsou konstitučně slabší, míň draví)... kromě toho, že líp snášejí současný svět (nenechají se zahltit informacemi, selektivní paměť) a jsou tedy obecně vyrovnanější... jinak nevím to přesně, ale spíš Ačko... rozhodně ta nejobyčejnější skupina

Climaster
24. 09. 2002
Dát tip
chm,zaujimavé....asi se budu muset krapet zasvětit do tajů genetických...

Merle
24. 09. 2002
Dát tip
clim: je to moc zajímavá věda... už jsem měl vymyšlených několik moc fajn experimentů, ale ty holky to nikdy moc nenadchlo. njn, holky a věda...

Climaster
24. 09. 2002
Dát tip
:o)))...asi proto, že by se o výsledky toho experimentu musely pak starat..:o)

Merle
24. 09. 2002
Dát tip
nemá cenu plakat nad přebytečným mlékem... věda (jako každé božstvo) si žádá oběti ;)

m11
24. 09. 2002
Dát tip
Merle......hm, to zni jak naka metafyzika.....ale ok, uz mi to je pochopitelnejsi. Nicmene si nemyslim, ze by jim vegetarianstvi nejak vyznamne komplikovalo zivot................

Merle
24. 09. 2002
Dát tip
m11: jako většina lidí hluboce podceňuješ vliv genetických (vrozených, zděděných) vlastností na náš život. věř mi, že je jednodušší naučit se s hudebním hluchem hrát na nějaký nástroj, než naučit svoje tělo vyrábět ty správný látky k získávání živin z jiný potravy, než na jaké je přizpůsobeno... a člověk se přispůsobuje, stejně jako zvířata, jen pomaleji (u zvířat ti nepřizspůsobiví umírají, nbeo se nemůžou množit).

m11
24. 09. 2002
Dát tip
r13 - cekas ze napisu neco o krumpaci a hlave masozrouta??? :-)))

Climaster
23. 09. 2002
Dát tip
rebe: každý si na to musí najít svůj pohled, jasný, strašně moc záleží na okolnostech jedince...s tím souhlasím, pro mě to smysluplné je... ...a dokonce už jsou vidět vege. úspěchy, bagety, jídla...pomalu ale jistě...:o) jinak co se týče celkové úrovně...podle mě se to nedá charakterisovat...musí se na to koukat individuálně...autor po autorovi...:o)...

Climaster
23. 09. 2002
Dát tip
avi.

FABIÁN
23. 09. 2002
Dát tip
Clime, no tak jsme se nakonec shodli, že záleží na okolnostech jedince, tak jsem ráda... já o tom fakticky přemejšlela moc.... a máš pravdu, že nebýt vegetariánů, asi by se nedal sehnat v restauraci dobrej salát a v obchodě spousta nových druhů pečiv... to je taky fakt... a tak si asi každý vybere, co mu vyhovuje... já sem prostě na maso a to tak nejspíš zůstane, pokud na něj budu mít peníze... a budu to vyvažovat jinde, a to je to, co jsem chtěla říct. jinak jsem slyšela něno o těch krevních skupinách... jsem teda nula, a ty se bez masa většinou nedokážou obejít, většina vegetariánů jsou prý ABéčka.. Merle, říkám to dobře? Fabián=rebe, jinak se na písmáka dnes on-line z práce nedostanu.

m11
23. 09. 2002
Dát tip
fabian...............hm, tak to se nestacim divit. proc by se 0 nemohly obejit bez masa???? potle svetovy zdravotnicky organizace (who) (nerad cituju tuhle sracku, ale ted se mi to hodi :-)))) je vegetarianstvi "plne vyhovujici styl stravy, a to i pro tehotne zeny". neco jinyho je veganstvi, tam je hlavni problem neustale omylana B12...na coz sou dva nazory - neda se ziskat jinak nez z zivocisnyho puvodu anebo telo si ho vytvari samo v kombinaci s jinejma Bckama....a udajne je i v tempehu a morskejch rasach (doposud oficialne nepotvrzeno)..........ale shoda je v tom, ze se spolehlive da ziskat v Bkomplexu (par farmakofirem prave B12 ziskava opet z zivyho....a par to ma synteticky.). no...ale nic s krevnima skupinama sem nenasel :-((( rad se poucim!

matěj: a znamenám něco já? pro Tebe či pro kohokoliv jinýho z FNB? myslíš si že tento server neznamená ani pro mě vůbec nic? proč bych tady tedy vůbec nějaké názory prosazovala?

Bejby, nebuď smutná, tenhle server není tvoje matka, a ani ti nedává najíst, buď nic a budeš víc, na ničem nelpi, protože jinak nejsi svobodná. Často sympatie převáží nad zdravým úsudkem. Pa, Adolf.

Aha. Takze zpusob prosazeni, to je to, oč jde. Já doufám, že se nepodám (nevyrostu) jako Ty. Jde třeba i o to, že zbytku fronty je podstatně víc než mě. Jde třeba i o to, že nemá smysl se tady pokoušet o konstruktivní kritiku systému, neb by Ti na to každý řekl Hm... A je zásadní chybou brát naše osobní kvaliti a naše přímé vystupování, jako odraz tohoto přihlouplého serveru, který stejně nic neznamená. Ani pro nás, ani pro kohokoli jiného.

Tak za prvé, drahý Merle: mám pocit, že mi dva se rovněž známe osobně. ( Pozdravuj Gwen ) Ale to sem nepatří. Jde o to, že mi i vytváříme hodnoty. Po pravdě řečeno jsem se poprvé podíval do nějakého auditorie. Jak jsem řekl. Máme i básně pozitivní. Ale nejprve je podstatné něco negovat a až poté můžeš vytvářet - na čistém stole... Tady ( na písmákovi ) má smysl zatím pouze negace a provokace! A to proto, že lidé zde jsou tak vyděšení jakýmkoli nonkonformním názorem natolik, že nás za to z 69% odsoudí... Matěj

Merle
03. 09. 2002
Dát tip
tak tenhle matej :))) to jsou veci... ale sedne to k tobe :) nesouhlasim s tebou, ale premlouvat te nebudu. muzu jen doufat, ze z toho stejne jako ja, vyrostes. tehdy bych se taky nenechal premluvit... BTW: nikdo tu neprostestoval proti vasim nonkomformnim :)nazorum, ale proti bordelu (zpusobu), kterym je prosazujete

a kdo byl předmětem Tvé výchovy? jinak - umíme trochu hrát a trochu zpívat

Absurdian? čemu jsme dali korunu? to jsem nepochopil...

Merle
29. 08. 2002
Dát tip
vidím, že to je zbytečné otloukání klávesnice. užijte si to.

Merle
28. 08. 2002
Dát tip
fronta: pokud stojíš o hlubší kritiku, je k tomu u zadávání díla zaškrtávátko. auditorium je prachsprostá provokace, a jako k takové se tu k ní alespoň já budu chovat. vidím, že co jsem tu nebyl, se toho urodilo opravdu hodně. absurdian: a víš kolika lidem jsi nepřímo ublížil, když jsi pod jejich špatný dílko napsal, jak je úžasný? zamysli se.

ale fronta se už z principu musí chovat provokativně, kdyby se tak nechovala, zapadla by.... díky rebece se úroveň didkusí pod FNB výrazně zvýšila .... ale ona je taky provokatérka, takže ji berete....je tady známá.....a zná se i s Váma .... Absurdianovi tos napsals moc hezky

Merle
28. 08. 2002
Dát tip
fronta: ikdyž bych u vás s lecčíms souhlasil, s takovýmhle principem nemůžu. rebeku beru, protože ji znám osobně. v názorech se většinou shodneme, ale těžko na způsobech prosazení. hlavní rozdíl je asi v tom, že rebece věřím, že to není jen křikloun.

myslíš, že teď už bychom provokovat neměli? když jsme se nechali trochu zmedializovat? teda ona to udělala za nás, nikdo ji o nic neprosil, aby bylo jasno...

Merle
28. 08. 2002
Dát tip
fronta: jde o to, jestli umíte i něco jinýho, než provokovat a "medializovat". po pravdě, je mi sobecky fuk, kdo co a jak křičí, ale ne u mě na dvorku. jen na okraj. jediná výchova, která se mi zatím osvědčila, byl vlastní příklad.

Rebeko, tys to pochopila :-))) príma. nechceš taky k nám do fronty? :-)))

Merle
26. 08. 2002
Dát tip
Absurdian: proč se angažuju ve výtěru? protože mám Písmáka rád, a beru ho velmi vážně. jsem tu skoro od začátku, a jestli něco nechci, aby tu z toho jakýsi vznikl "prasečí pelech", kde se všichni budou drbat za ušima, a psát si "*!". na druhou stranu z toho tady nechci ani spolek intelektuálních literátů. jde o pomyslnou rovnováhu právě té "úrovně".

papouch
26. 08. 2002
Dát tip
Merlík má pravdu. Bejt to zařazený mezi Díla tak nepípnu ani popel. Proč je TOHLE auditorium? Jsem přesvědčen o tom, že frontanabanan si dělá hloupou srandu.

Merle
26. 08. 2002
Dát tip
rebeka: jakto že čarodějovo auditko nikomu nevadilo? vždyť jsem se tam s ním pohádal jak uň... on sice diskutoval o píčovinách, ale diskutoval. tohle je dílo. dílo, který může vyvolat diskuzi, ale zařadit ho rovnou jako diskuzi, a tím ho všem nacpat do chřtánu (upozornit na sebe), to se mi prostě nelíbí. myslím systémově. je to úplně něco jinýho, když se mi nelíbí jaký píčoviny píše čaroděj.

Merle
26. 08. 2002
Dát tip
reb: já pochopil, co jsi psala. ale těžko můžu vynadat někomu za nesprávnou kategorii, když dá (i třeba debilní) diskuzi jako auditorium. tam prostě diskuze patřej. být tohle dílo v prologu, a pak i jen pitomá otázka, "co na to vy?", bylo by to o něčem jiném, chápeš? tohle nebyla ani tak diskuze, jako spíš provokace. a to je důvod, proč jsem se k tématu nevyjádřil. svým názorem bych nepřímo podpořil i tu provokaci, což nechci. nevyjadřoval bych se ani k tý provokaci, kdybys tak neryla do papoucha, se kterým souhlasím. tobě provokace nevaděj, v pořádku. mě nevaděj jen některý a od někoho.

Merle
26. 08. 2002
Dát tip
reb: kdyby tu byl někdo háklivej, vypadalo by to jinak. auditorium je diskuze. ne dílo. dílo může diskuzi uvozovat, ale samo o sobě diskuzí není. pokud se dílo zařadí jako diskuze, je to špatně. ale o to ani tak nejde. celkový vyznění tohohle dílka je schválně provokativní, včetně názvu. a to já nemám rád ani pro dobrou věc. BTW: fronatanaban tu je podle mě už dýl, jen ne s tímhle jménem.

tak to se zatraceně mýlíš, první naše básně se tu objevila první den co sem se na písmáka dostal. do auditoria díla zařazujeme proto že stojíme o HLUBŠÍ kritiku

Absurdian
26. 08. 2002
Dát tip
frontanabanan: no, tak teď jsi tomu dal korunu! merle: no vidíš - a mně ze stejných důvodů (že mam Písmáka rád) výtěr dost vadí (btw. kolika začínajícím jste už ublížili? - každý totiž není splachovací)

gd
25. 08. 2002
Dát tip
Já maso žeru. A tejrám zvířátka. A nadávám důchodcům. To je den...

Wopi
24. 08. 2002
Dát tip
úroveň Písmáka je vocaď , , , , , , , , až , , , , , pocaď

Wopi
24. 08. 2002
Dát tip
a ještě vode zdi ke zdi :)

Co si o tom myslíte Vi?

Armand
23. 08. 2002
Dát tip
:))) správně děláš .-)

malykuba01
23. 08. 2002
Dát tip
já chci stehno!:))

rire
23. 08. 2002
Dát tip
ahhh há tak proto mi maso moc nechutná nerad křičím :)))))

Orbi
23. 08. 2002
Dát tip
:-)) No já nejradši kuřecí prsíčka!:-)

papouch
23. 08. 2002
Dát tip
:-(( další do sebe zahleděná píčovina, s jakejma se bohužel na Písmáku poslední dobou roztrhl pytel :-((( Co má tohle společnýho s literaturou?? Co má tohle společnýho s -Auditoriem-?? frontanabanan - proboha!!! Vy (zájmeno ukazovací) se píše s tvrdým Y :-((( Díky takovýmto kreténovinám celková úroveň Písmáku za poslední dobu rapidně klesla. hodně dožranej                    papouch

rire
23. 08. 2002
Dát tip
hm, pročpak se rozčilujete kvůli takovým věcem, jako je jeden řádek v mrtvém stroji na elektriku? proč si nekazíte den třeba tím, že někdo nemá co jíst? a proč si vůbec KAZÍTE den kvůli takovým - jak papouch skoro řekl - hloupostem? písmáka přeci nejde brát hluboce vážně (ne vždycky) - vždyť je to tu pískoviště na hraní, vy vážní spisovatelští bubáci :) banánovo mačky mi připadnou jako dobrá myšlenka a děkuju že se o ní podělil.

Pája
23. 08. 2002
Dát tip
celková úroveň písmáka?....ježíšku na myšku....to je neustálý hlad :-))))))))))........myšlená vodorovná rovina ve výši něčeho...stupeň dosažený podle urč. hodnocení........ale tady daná nejni...jak ji může někdo překračovat nebo k ní nedosahovat?....a jestli si ji tady někdo myslí...tak je jen jeho :-))).......subjektivní celková...každej je tu celek...mi z toho logicky vychází...:-))...a už se zamotávám...ano...zamotávám....spirálovatí rovina...uzlí se...utíkám :-))))

Pája
23. 08. 2002
Dát tip
avi :-)

Krel
23. 08. 2002
Dát tip
boha jeho...radši nic a radši všechno...

Orbi
23. 08. 2002
Dát tip
nechápu, proč to tady vrchnost zase řeší..staré téma:-)))))

Pája
23. 08. 2002
Dát tip
:-)))))))...cha.....dobrovolně přijímáš orbi svou nižší úroveň? :-))

Pája
23. 08. 2002
Dát tip
to byla opravdu legrace....příště už na žádný debility o vrchnosti nereaguju :-))) neboť mě to sere :-)))) pa

Pája
23. 08. 2002
Dát tip
jo a bez těch smajlíků...to byla jen síla zvyku :-))

Orbi
23. 08. 2002
Dát tip
Ach ano..jsem pouhá spodina,nebo spiše možná jenom splodina:-)) ...jenom jsem chtěl vědět,zda-li se někdo chytí na tu vrchnost...a chytil....

Pája
23. 08. 2002
Dát tip
to víš že chytil....dyk vim že znáš ty mršky iris a tanganiku :-) ale už toho nechte jo? :-)

Ženatej
23. 08. 2002
Dát tip
Dva z mých blízkých přátel tiše odmítají křičet. Přemýšlel jsem o tom...

Orbi
23. 08. 2002
Dát tip
Pája: pokusíme se:-))

Aki
23. 08. 2002
Dát tip
dva z mách přátel včetně mě nechápou smysl tohohle audítka a maj autora za magora... :o)

m11
23. 08. 2002
Dát tip
nejíst!

Merle
23. 08. 2002
Dát tip
reb: já fakt žádný avízo nedostal... co je celková úroveň písmáka? já odhaduju, že papouch myslel náladu písmáka, jakýsi pocit, který z něj člověk má, když tu "žije". ale ten má každej jinej, ikdyž nějaký společný souvislosti se dají vypozorovat. a znechucení z nepatřičných upoutávek/auditek k nim asi taky patří... kdyby tohle bylo dílo, neřekl by ani popel. další věcí jsou avíza posílaný od neadresnejch a nezajímavejch kritik, a třeba i zažlucování "kritik" jen pro bezkriticko-obsažné zvýraznění. z toho usuzuju, že celková úroveň písmáka je odvislá asi hlavně od toho, jak kdo písmáka bere vážně.

Klesááááááááááá... Maso do rypáku... A s ním taky na Písmáku... Literárních děl... Vyšší úroveň...

Absurdian
23. 08. 2002
Dát tip
Merle: máš pravdu. (Až se divím, že člověk s názory jako Ty se může angažovat v něčem tak .... ehm... no.... v něčem jako je výtěr.)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru