Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePostupka
23. 08. 2002
18
0
5901
Autor
Danny
Tři hodiny ráno (ještě nespím)
Ze čtyř světových stran prýští jen mlčení
A já v duchu raději pětkrát
Opakuji Šesté přikázání
Navždy_Tvůj
16. 09. 2002Gastarbajtr
01. 09. 2002
Hm, Danny, Ty víš, že nemám ráda Tvá sebestředná avízka ale tentokrát jsem za něj ráda:)
Můj upřímný t*
Monty_Python
24. 08. 2002
a sakra - ono to má dvě roviny - v židovským a protestantským desateru je šestka nezabiješ (pův. význam básně), v katolickým nesesmilníš což z toho dělá erotickou poezii :))
aleš-novák
23. 08. 2002
ale v pokru se hraje s pěti kartama .. .. jeden řádek Ti chybí :-))
:-)
Ono - židovská přikázání zná asi mnohem míň lidí, než křesťanské desatero .. já na špek skočil taky a nesesmilníkoval jsem :-)
Spíš z žolíka, v kanastě postupky nejsou :-)) Taky jsem v tom hledal smilníkování... připomnělo mi to ten vtip o tom Mojžíšovi, jak se vrací z hory a říká, hoši, mám jednu dobrou zprávu a jednu špatnou, oni říkají, tak nejdřív tu dobrou a on říká - ukecal jsem to ze šedesáti na deset, a oni na to, no a teď tu špatnou, a on říká - no jo, ale šestku jsem neukecal :-)))
Teda bejt to v tý erotický rovině a ze všech čtyř světových stran, tak se na nějaký šestý přikázání vykašlu:-))
Má to ale nápad takže
*