Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePísmenková
Výběr: Lyryk, Stanislav_Vašina, Albireo, kalais
27. 08. 2002
67
0
5335
Autor
Ženatej
Až vypadaj mi všechny zuby
z paradentózních dásní,
vař mi polívku písmenkovou -
- instantní vývar z básní.
Budu Ti potom na talíři
skládat pomocí lžíce,
vyznání sem tam proložený
kousíčky brokolice.
Jenom kratičký něžný věty...
Spíš modlitbičky střelný...
Slovíčka skoro nečitelný
a lehce stravitelný...
Náhodný_Kolemjdoucí
11. 04. 2005
Pěkné, roztomilé, romantické a milé. Zasloužíš si pochvalu. Jenom mám malý problém - copak můžu dávat tip všem tvým dílům?
to jsem už kdysi asi četl, ale plk jsem nevložil... nebo to bylo někde publikováno či je to jiná verze... nevím, nevadí, zavřete oči, ... :)
*
Ta poslední strofa mi nesedí rytmem k těm dvěma předchozím, v podstatě tam snad ani být nemusela. Ale stejně dám tip, už za nápad a zpracovaní těch předchozích dvou strof.
tak tohle mě dostalo, je to sladký a rozhodně to není bezduchý, rozhodně to nejsou jen slova bez významu
Já tu zase budu za věčného nespokojence s básněmi. Tahle se mi líbí obsahem a lehkostí, ale ten rytmus tady prostě stále nenacházím. První dvě sloky jsou slokami takového jednoduchého, dětského rýmovacího stylu a když poslední už už vypadá, že to svou jinakostí verše posune dál, zadrhne se na třech stejných rýmech.
Ale abych nebyla za psa - je to tu asi jedna z těch lepších, musím uznat. Takže tip.
Taky chci papat písmenka a nejen svými rtíky
usmívat se a prosývat čertíky a love žertíky...
Navždy_Tvůj
05. 03. 2003Navždy_Tvůj
05. 03. 2003
a proč ne, proboha? to už je asi popátý za poslední dobu, co se někdo pozastavuje nad počtem tipů. panebože, to jsou přece subjektivní "líbí". prokristápána, neřeš to :-))))
smrdelnou rychlostí
vypadávají z něj slova
nikdo vlastně neví proč a co chtěl jaksi
ale je Tvůj (ch-j) zas a znova
NT: já třeba taky zírám, že můj toruba kocour má přes 40 tipů... protože tohle je daleko lepší... ale každýmu se přece líbí něco jinýho, ne? podle mě tady ty tipy a výběry jsou plným právem, bejt redaktor, dal bych to do výběru taky :o)
SlečnaMezková
28. 02. 2003Margarettka
03. 09. 2002
Tohle je pecka!!!
Nápad, pečlivé ohýbání slovy do kompaktního tvaru, rytmus.. skvělé!
Blues alive!
Drownedgod
27. 08. 2002Severkanova
27. 08. 2002Kamenna_Tvar
27. 08. 2002
"Vyznání proložený kousíčky brokolice"!!!
Nezklamals, Ženáči. Současně se směju, tipuju a vybírám.
malykuba01
27. 08. 2002
Bezchybná, jako ostatně všechny tvoje instantní vývary z básní. Jenom bacha, jsou ta písmenka občas mrchy pěkně neposedný... ;)
Jinak mi dovol smeknout kyberklobouk, kromě Albierova Suchého tě bez rozpaků řadím k básníkům formátu Jiřího Žáčka, Jiřího Dědečka nebo Jana Buriana, a ti se na mém osobním parnasu drží až úplně nahoře.
dostals mou 4000 kritiku.. sákra kdybych to v tu chvíli věděl... udělal bych tu kritický elaborát .. takhle tu zbyly jen tři hvězdy .. a úsměv
☼
poslední dobou pořád poslouchám Mertovu Písmenkovou lásku :))
ale tahle Tvoje písmenková láska je taky moc bezva, jako všechny Tvoje básničky :-)
ráda Tě čtu, přineseš vždycky úsměv a pohodu :-) ********