Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se+ mačky 002
28. 08. 2002
3
3
2500
Autor
frontanabanan
V jakém stadiu jste Vy?
3 názory
frontanabanan
23. 11. 2011
JO, TAKY BYCH CHTĚL DÁT NĚGDY MÁMĚ DO DRŽKY, ALE TUHLE ZMENILA HESLO NA KOMPU A JÁ BYL TEJDEN TOTÁLNĚ V PR....
frontanabanan
13. 09. 2002frontanabanan
12. 09. 2002Zázrak_přírody
02. 09. 2002Zázrak_přírody
02. 09. 2002JohnieBass
31. 08. 2002
Proč? Tohle sem prostě nepatří, nic proti srandě, ale je to hloupý.
Nechci se hádat, nechci argumen ty pro a proti, probůh, vždyť je to ubohý.
Touhle věcí způsobíš jen zlou krev, prosím, přesuň do jiné ktg, aby nebyla tak na očích.
Díky moc, s úsměvem ;o)))))
m.
frontanabanan
30. 08. 2002Zázrak_přírody
30. 08. 2002
na masovost a v jistém symslu i zdejší tupost:)
ale, aby pravdu řekl, lepší se mi zdají být pokusy Lyrykovy, který se snaží probudit velkého ducha apelem jaksi intelektuálním...
nechte Písmáka žít, průměr, kam se klidně směle zařadím, abych snad nebyl napaden:), je zde zákon, je to daň, kterou splácí v očích intelektuálů a literátů, kteří berou P. jako jakousi výstřednost (domnívám se). avšak Písmák má i své kouzlo; je dobrou alternativou (šedou zónou) v publikační činnosti, potkal jsem tu už nejednoho hodnotného člověka...
takže v získávání kontkatů a možnosti svobodného publikování je pro mě Písmák víc než dobrý...
tvorba především!
jinak zdravím velké náčelníky z revivalu kultovních FNB!:)))
aleš-novák
29. 08. 2002
Hej člověče, řeknu Ti to slušně: Už běž s takovýmahle auditkam, prosím DO PRDELE!!! ;o)))))
S úsměvem a mávnutím ;o)))))
Mějme se rádi...
m.
JohnieBass
29. 08. 2002
stadium je řecká jednotka délky, kolem 200 metrů :))
konaly se na něm olympijské hry, třeba běh
.)
frontanabanan
28. 08. 2002
fronta: svině možná, ale určitě ne Bohem posvěcená :o) já mám rezervačku tam dole... 5. kotel, 6. řada vpravo... v kterým stadiu skončíš ty je mi naprosto volný :o)
becky: jo, ten film jsem viděl a řezal jsem se smíchy :o))
a abych to konečně vysvětlil, tak je to asi takhle... když už se to teda profláklo, tak ano, máš pravdu, jsem Bůh... byl jsem tady u vás inkognito, ale když už je to venku...
jakožto Bůh nepotřebuju peníze... teda vlastně potřebuju, ale vždycky, když docházej, tak si zařídím nějakou tu 1. ve sportce nebo tak něco...
a to s tím peklem... víš jaká je tam nahoře nuda? žádnej rock ani gambáč, jen samý chóry andělský, všichni tak děsně slušný, ani odplivnout si tam nesmíš... bouchnu si do stolu a jsem v průseru, páč mám na krku zemětřesení... tam dole je to jinej vodvaz... ale zase potřebuješ rezervačku... což ale pro mě, co by Boha, není vůbec žádnej problém... :o))