Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrůzkum
30. 08. 2002
0
0
3073
Autor
unseen
Kdyby se náhodou dva lidi z Náchoda (východní Čechy, u hranic s Polskem) rozhodli uspoořádat cosi jako autorské čtení mnoha autorů někdy o víkendu, přijel by někdo číst nebo poslouchat? Možnost přespání pod podmínkou vlastních spacáků by byla (zatím jen asi pro 20 lidí, ale mělo by se sehnat víc místa).
Petulo, s tim vlakem a busem bys mě skoro nakrkla, zas taková prdel nejsme :o))) Vlaci jezděj přes HK, autobusové přímo a bylo by to neyspíš v SO....dneska zkusim jit domluvit tu hospu a pak dám vědít ...
Nojo... Porád, já se nekoukala, ve kterejch stromech to bydlíš...
Takže v Klenech, jo?
K termínům:
► 14-15/9 je napjaté, ale stihla bych to...
► Bohužel jsem již dostala zvadlo na 21/9, tedy v tomto termínu již nemohu... Jistě :o), to ovšem ostatní nezajímá... :o)
► 21-22/9 či 28-29/9 dělá Totem setkání na Řípu, půjdou tam asi i nějací Písmáci, zatím termín není jistý, tak aby se to nějakým přihlášeným nekřížilo... :o)))
Spojení do Klen(ů) 21. září z Prahy
Spojení do Klen(ů) 21. září z Prahy
Zatrápený automatický lámíní řádek v notepadu!!!! :o)
Spojení do Klen(ů)
Spojení do Klen(ů)
Jede-li tam vlak či bus z Prahy či s rozumným přestupem
a bude-li to někdy v termínu [PÁ-večer, SO, NE,]
pak velmi ráda!!!!!
Ahoj |||~_~||| Petula
Ahoj |||~_~||| Petula
Navždy_Tvůj
03. 09. 2002aleš-novák
02. 09. 2002
asi nevyjdu s penězma :( .. podle toho kdy ... pošli avi, až bude pevnej termín ... ď
JohnieBass
01. 09. 2002
nu, já se zatím předběžně hlásím jako zájemce.. ale jestli budu mít čas a peníze na cestu, to budu vědět tak tři hodiny před.. :)
- - -
milejfranto, nejseš ani trochu milej a už vůbec ne vtipnej :(
Leda kdyby se schůzovalo na Kukuldě v Machově. Že bych si přes den znovudobyla suťovou jeskyni Macarát. ;-)
Ne-éé, kecám, na srazy nejezdím. Spíš mne pobavilo, že považuješ za nutné specifikovat, kde je Náchod.
Proč ne? Když bude zrovna volno:)) Aspoň bych viděla svou stárnoucí a milou tetičku z Náchoda:))
Cronus: proti tomu důrazně protestuji! Animálních rysů nevykazuji, nejsem přece .... (no nic, přátelé gangrelové a unseen prominou .)))
Armand: No s tim viděním si nejsem jistej...ale potkat bysme se mohli :o)))
Mám přijít taky s Obfuscate? :))))) To se budem nahmatavat nebo telepaticky? :)
milejfranta
30. 08. 2002milejfranta
30. 08. 2002
mne ta specifikace nahodou usetrila pulhodinku listovani v autoatlasu, takze diky :-)))