Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKaždoranní
21. 03. 2000
13
1
4259
Autor
clovrdik
furt stejný obličeje ráno na zastávce
stejný kabáty, stejný deštníky
stejně přepadlý výrazy přetrženejch snů
každoranní rituál toho chlápka
na druhý straně silnice
- taška do zubů
- sundaná bunda
- oprejskaná Fordka
dál nevim
i to počasí je celej tejden stejně mizerný
trolejbus lidí jedoucích do
jejich vlastního trávení dneška
mě odváží do míst, který nazývám
bahnem
intelektuálním a trochu i lidským
kvůli pocitu sounáležitosti s pracující
ještěvětšinou
kdybych nevěděl, že tě
holka
odpoledne uvidím
asi bych se z toho
posral
1 názor
Jo jo presne ty samy pocity obcas mivam taky... ten kone jsem fakt necekala :-))) pekny...
...jen ten vulgarismus mi k celku nesedi... ale to nic to jsem ja...
to je teda zase síla:o))
ještě pokaždý stejnej ksichtík v zrcadle?? :o))))
je to úderný jako to kovářský kladivo...jooo,perlík !
bezva!
Blaznivkaaa
24. 06. 2001
..krutý je, když víš, že odpoledne Olinku neuvidíš....ale jsou to jen pocity, který se daj překonat....ale vrací se...
/*/
To znám, to znám, to znám....Jen nechápu co Ti napsala Mab, protože je jasný, že trávu, dětské úsměvy a kapky na skle vnímáš při svý mírně zastřený citlivosti přece taky !!!! I když ne třeba v šest ráno...
Prostě to znám.... to znám... to znám...
Nejlepší : poslední sloka
P.S. Stále se po roce těšíš na Olinku, nebo to přešlo jak tu předpokládala ona ?:-)
Ramiz_Achundov
12. 12. 2000
nechci se opakovat, tak snad pouze bych zavedl kategorii Blues, ve které jsi nekorovaný král
pro Mab : promiň, něco před šestou hodinou ranní to fakt jinak nevidím :-)
NE! chlapče nechceš mi říkat že takhle vidíš svět? v tý básničce ti chybí ta tráva co se klube mezi betonem, ten úsměv na tváři 5 letý holčičky když v úžase pozorovala jak kapka stéká po skle trolejbusu... zítra se prosím podívej lépe a pak mi napiš:-)
bebitka blond
24. 03. 2000
To já se asi po...., protože ho odpoledne neuvidím. Ještě, že si v autobuse aspoň sednu.