no, ještěže nosím slepeckou hůl
tohle je docela zlomová báseň - ne básní a ani tolik ne tím co říká, ale tím, kdy a pro koho byla psaná ... ale do toho vidí jen málokdo ... naštěstí :o)
nebudu soudit co jsi, ale báseň celkem líbí
jseš masér - hezky pracuješ se slovy - plynule je vytahuješ ze studny, zdá se.. T
tak to muselo bejt někdy tenhle týden, předtim se tě s nima viděl :o))
Saďoure, ty jsi jí tu ruku usek, co? Jinak bys jí nemoh držet a bejt sám :o))
*!
Hami: No spíš by se to dalo vyložit tak, že ty ruce usekla ona mě :o)
Gast: tak to je teda smajlik :o))))))))))))))))))))
jo, našel jsem několik fakt výbornejch smajlíků...:-))))
Vzal bych tě za ruku
a z čar na dlaních
udělal Benátky
zatopené srdečním žárem.
TIP:
Celé se mi to zdá takové moc...no...prostě moc.
Ale od tý růže to zavání kvalitou :o))))
Nuitelky se dělaj všelisjaký...:o)
:o))) no, je to shit no, co tu mam este dodavat ;o) ale takovej peknej *!
:o)))
udělal Benátky zatopené srdečním žárem... ***
Jeee, teda dablik mi dal tipa za shit a jeste ho pochvalil, svete tres se, blizi se apokalypsa :o))))
diky vsem :o)
do hajzlu s apokalypsou, komerce ;o))) a i kdyby, ty se ji stejne nedockas, pac te pri tom tvym behani slozi infarkt ;o)
Co se zas wohanis s komerci? :o))) Me zadnej infarkt neslozi, sem ti rikal ze me zastreli v 86, to mam este furu casu pred sebou :o))))))
no to je fakt,...a ja ti az do 94 budu chodit mocit na pomnik :o)))))))))))
:-)))))
Hele tak to zasejc ne, si teda nezasloužim ... ale aspoň mi tam zas nebudou růst kopřivy :o))) No ono v devadesátičtyřech ... to mi tam budeš močit neúmyslně :o)))))))))))))))))))))))))
Já tu mam zas nějaký špunty, ale vždycky jsem si myslel, že je to do uší, ale tam se mi nevešly :o)))))))
Víte jak se řekne melancholická sračka anglicky? Brownshit :o))))))))))))))
inu, není brownshit jako brownshit, tenhle beru...:-)*
goldshit.....to je takový překladatelský oříšek, přesně to znamená kolik třešní, tolik višní.....ale přesný význam...
Nui: Nuitelly se dělaj taky oříškový co? .o)))
moc krásná, ze začátku jsem měla strach, že to bude víc jak "meancholická sračka", ale ty Tvoje "sračky" jsou tak krásný, čéče!!! hůůůůůůůůů******
jo, Nuiťa to tu vystihla přesně :-))) *****!
Závěr je moc dobrej, moc...! Jen mi v předchozí části trochu kazí dojem to "jekyllovské" prolínání, které je neustále připomínáno... Stačil by náznak jednou větou, jedním řádkem a hned by to vyznělo úplně jinak, než když to servíruješ takhle polopatě. Ale líbí se mi to, já jen, že stojíš o hlubší, tak jsem se trochu rozkecal..:)
prostě to hezky pohladí, když si tohle člověk přečte a basta, no
Jsem poctěnej, že jsem jednim z mála lidí, který maji krásnou sračku :o)))
Asta: rejpej, rejpej, jen houšť, to já potřebuju! Díky .o)
Nuití: tak jsem to taky chtěl napsat, takže jsem se svym výkonem spokojenej ... jojo, holt Gutalax, večer chutná, ráno pomahá :o)))))))
Gast: by mi bylo blbý ti nic nenapsat :o) Takže dik :o)))
jen to s těma projímadlama nepřežeňte, abyste nedopadli jako já :-))
Gast: teda tebe si nedokážu představit jak bys vypadal, kdyby sme ti do jídla nasipali projímadlo :o)))))))))))))))))))
brrrrrrrr, to by mě roztrhalo :-))))
dobrá debata :o)))))) mám tu Harmassan.......:o))))))
kdybyste potřebovali :o)