Radši ani nechci vědět, jaké by to mělo následky, kdybys ten podrobný popis všeho neměl...:)))
To mi připomělo toto:
týjo chachacha! (trochu ohromeně)*
jooo, dobrý:)
ale papoušek mě trošku sral, no nevadí:))
Jen POZOR-důležitá připomínka: lednička je to bílý, co chladí ZEVNITŘ-ZVENKU hřeje!
Doufám, že jsi na to přišel...
:-)))
...a prosím tě, miláčku, nekuř v posteli, následky znáš...
Pobavilo!
Hihi, takovej lehkej humor, kterej mě opravdu pobavil...
T TI TIIIIIP!
Teda dneska jsi fakt dodal dobrou náladu. Tak už jsem přečetl všechno od Tebe a doporučuju všem. Zajímavý, humorný i k zamyšlení :)
:)
neplést si papoušky a řízek
...skvele...libilo....vzkaz od maminky....taky takovy pisu...:-)*
skvělý, moc se mi líbí, je to hodně milý a celý takový příjemný a hodný :)) *
Jééé, tak tohle je moc krásný... Tipnu si, ale nejni to fér, protože patří jí...
Někdy asi člověk může mít pocit, že není sám : ))) *
Nemám slov (zajímalo by mě jenom jestli takovéhle návody máš roztroušené všude po bytě, třeba na dveřích od záchoda,atd.) T*
Velmi úsměvné a zdařilé - TIP
Prosím autora tohoto dílka o zprávu (avízo), zda souhlasí s jeho zařazením do klubu "Humorná próza a poezie".
Já nevím co k tomu říct. Prostě se mi to tak nějak subjektivně líbí. ještě tak něco jako :a nezapomeň si sundat ponožky než se půjdeš koupat :)) Poslední věta je stejně nej.
skvelý prvý riadok, ten ma fakt pobavil :o))
chichty chichty chichichi :o)))
Bezva. (Spousta lidí si stěžuje, že se nepíšou alespoň dvouřádkový kritiky, tak tady ji teda máš.)
:-)))
roztomilý! povedený!!!! (už jsi někdy snědl lžičku?)
vy máte papoušky? :-)
TENHLE ledničkovej vzkaz je spíš vzkaz milostnej, jinak mám k ledničkovým vzkazům averzi, moje máti si na ně potrpěla a dost podrobně a na různých místech, třeba zevnitř na dveřích u bytu jsme měli novinovej článek Děti, pozor na zloděje! - o tom, jak než otevřeš, musíš nandat řetěz... :-)
Skvělý. Nemám slov. Připomíná mi to několikastránkový manuál k ovládání domácnosti, který mi vytvořila žena, než odešla do porodnice. JAkmile jsem něco vynechal, začalo se celý systém hroutit.
ano ano ano!!! Krmte papouška řízkem!!!!
:-)
píp
Ty hltavej papouchu, řízek je pro Tracyho. A taky tip.
řekla bych,že ta poslední závorka to celý shrnuje
a že tvá druhá polovina má neuvěřitelně krásný smysl pro humor a hlavně pro to jak ze všedního udělat nevšední
a že bejt chlap,tak ti ji mooc moc závidím
no,vlastně závidim aj takhle
ale budiž ti přáno:)))
jo asi je hodně težký žít s idiotem :-)
Tý jo, je krásný, že tě miluje, ale každej den bych takovejhle ledničkovej terorismus zažívat nechtěl. Každopádně mě to pobavilo a náleží ti tip*
ještě, že existují ledničky...:)))) dobrý návod jak neumřít hlady...checht..
!:o)))) Vyřiď prosím mé srdečné pozdravení autorce vzkazu:o)
Můj upřímný t*