Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte serotvajler v krychli projímadla
Výběr: Stanislav_Vašina, vesuvanka, Holan, Noe1, jenyk, dream, Elyanne, Print, Monty_Python, martinez, Vaud
06. 09. 2002
164
42
15539
Autor
Rimmer
„pane řidiči, máte něco k proclení?”
„cože?”
„co je v tom kufru?”
„rotvajler v krychli projímadla
nachlazená ohřívadla
reflektor v němž ňadra zvadla
čtyři litry sexy prádla
kus čerpadla do zrcadla
spermicidní prostěradla
a kartáček naruby.”
„mohl byste to zopakovat?”
„ne.”
„tak si vystupte a otevřete zavazadlový prostor.”
...
„ty vole, Franto, poď se podivat, co má v tom kufru...!”
„cože?”
„co je v tom kufru?”
„rotvajler v krychli projímadla
nachlazená ohřívadla
reflektor v němž ňadra zvadla
čtyři litry sexy prádla
kus čerpadla do zrcadla
spermicidní prostěradla
a kartáček naruby.”
„mohl byste to zopakovat?”
„ne.”
„tak si vystupte a otevřete zavazadlový prostor.”
...
„ty vole, Franto, poď se podivat, co má v tom kufru...!”
42 názorů
Priblízím se Mirku Dusínovi a reknu pravdu - dílo se mi líbilo.
Také mi pripomnelo v rodine se kdysi vyskytujícího rotvajlera Barona. S prujmem zrídka neco docinení mel, s krychlí ne. :-)
Rád jdu s davem - také se mi to líbilo. Apripomnelo bývalého rotvajlera Barona. S prujmem sem tam neco spolecného mel, s krychlí ne. :-)
Rád jdu s davem - také se mi to líbilo. Apripomnelo bývalého rotvajlera Barona. S prujmem sem tam neco spolecného mel, s krychlí ne. :-)
PrastenejKralik
24. 07. 2012PrastenejKralik
24. 07. 2012
ono je to totiž fakt skvělé....přitom tak jednoduché a kolik lidí to pobavilo, típám, zdravím, závidím...
ehm...tak nějak jsem založil klub...Pisálci ze Západních Čech a chodského království se tu jmenuje...hledáme (jsme zatím jen 2 :)) co možná nejoriginálnější díla...a hrozně rád bych tohle dílko do klubu umístil...?
Luk_Malér_8
25. 11. 2007Polly_chce_sušenku
18. 11. 2007Hirajiro von Feroll
17. 11. 2007
dík za avi, napřed sem taky nějaký chtěla rozeslat, ale udělám to jinak :o)
Tak posílám avízo, dávám další tip do řady a řehtám se POKAŽDÉ KDYŹ TO ČTU. Člověče, to téměř nemá chybu.
Nářezový_sluníčko
10. 09. 2007RUMPLCIMPRCAMPR
06. 02. 2006RUMPLCIMPRCAMPR
06. 02. 2006poslednísklenička
03. 12. 2005poslednísklenička
03. 12. 2005Lord_of_the_Rings
23. 09. 2005rozhněvaný_malý_muž
28. 08. 2005KristinaKočanská
15. 07. 2005
Něco tak krásného už jsem dlouho nečetla. Děkuji za zpříjemnění učení :-) *tip pro Tebe :-)
Kocecka: To je fajn. Ty mi tu tak pobíháš po básničkách a provádíš mě svým duševním stavem ;) Děkuju.
;))) uteba objavujem obe funkcie poezie, ktore potrebujem k zivotu... obcas zosmutnit, obcas rozveselit... toto je ten druhy pripad :)
podarilo sa ti nevedome zahnat moju depku... vdaka
toto si zasluzis *
Tak tohle se povedlo. Velice vtipné a myslím, že tím pobavím i spoustu svých přátel. Skvělý nápad. .. :))))
Slůůůníčko
28. 01. 2005Mimoslaw_Dubowski
17. 12. 2004Montrealer
01. 12. 2004
:))) jak kdy, jak co... ale když jsemji četl v tom Tvaru, tka jsem výborně bavil!:)
Slůůůníčko
24. 10. 2004IsabelTorr
08. 10. 2004Slůůůníčko
08. 10. 2004záhadná_prokletá
28. 06. 2004Augustin_Šípek
24. 06. 2004pozorovatel
24. 06. 2004
No jasně. Michael Rimmer zavraždil přítelkyni jejíž mrtvola se nikdy nenašla...Dostal křeslo.
Myslim, že bych asi ani nechtěla vidět, co v tom kufru má... :) Jo a teď mě napadá - možná jsem nějaká zpožděná :) - Rimmer - to je jako po tom vrahounovi z New Yorku? Na vraha humoru nevypadáš...:)
hehe, tak to je fakt dobrý:))
máš šedesátejšestej tip:))
(tý jo jak to děláš?!?!cha, 66!, to je mazec!!)
*t
*** Rimmy... RIMMY... R I M M Y !!!!! Sakra Rimmy.. :)))
***********************************************************
no, sakra, zase sem se k tomu vrátil
zatraceně, má to něco do sebe
daj se dávat dva tipy? :o)
Lasy.
stejne jak Aarfy se nechci opakovat - ani po jinych ani po sobe, ale tohle je naprosto opravnene ve vyberu!
Lasy s obrovskym tipem . . .
hou...toto je.....ne, myslím, že už to všichni řekli a já se nechci opakovat- takže obligátní: STRAŠNĚ SE MI TO LÍBÍ.....TIP**
Spellcaster
04. 11. 2003Morbid_Pimple
01. 10. 2003
:D..já se vzdávám, takhle si hrát se slovy nikdy nedokážu..ale číst to, to dokážu..často a rád, protože je to šíleně dobrý:)..***
cekanka_ucekana
16. 05. 2003cekanka_ucekana
16. 05. 2003Swedish_Nigg
23. 04. 2003
Po opakovaném přečtení se mi zvedla nálada o několik set %, i když je neděle krátce po šestý a pro mě k tomu ještě pracovní ***
Tak tohle se mi líbííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí:)
Myslím, že ti asi hodím jeden vysmátej TIP:)
Chytils ho?:)
Prej rotvajlera:))))
... pokud by na zaver nasli v kufru treba huleni, mnohe z ridicova chovani by jim to mozna objasnilo... hehe... :)
TIP*
Hmmm, koukám, velká konkurence horákovi, aspoň, co se humoru týče :-))) Fakt super :-)))
Tyyy jo, clovece, kam Ty na ty napady chodis? :)) Priznavam, ze vec typu "Rotvajler v krychli projímadla" by me nikdy nenapadla. :) Dobra fantazie... no, proste si to zaslouzi tip. :)
Dobřeeeee, tleskám :o) Asi bych se do toho kufru nepodívala, lekám se :o))
*
Gastarbajtr
08. 09. 2002Štalingrad
08. 09. 2002
Sakra, to mi chcete říct, že u kategorie "indispozice" se nezobrazují kritiky? Tak to já z toho udělám blbůstku, abych vás tady měl...
Tak mě potěšily, že si je sem musím přepsat.
Mudr_Zubatá:
No ,vidím ,že jsi má krevní skupina.TIP jako Brno,co jako Brno,jak Bangladéš!
Stanislav_Vašina:
jo, dobrý... to je
No, a teď už naostro...
Monty_Python
06. 09. 2002
:-)))))) tak to nemá chybu :-))))) TIP a pošlu na to nějaký avízka, ať se pobavěj i další :-))
* Mám rád hry se slovy a tahle má navíc i příběh. Po ránu mě to fakt pobavilo! :)
líbí líbí líbí...!!
připomíná mi mou téměř čerstvou zkušenost ze slovinských hranic - taky jsem vezla cosi přes hranice a díky mé excelentní jízdě byl celník rád, že jsem prostor přechodu opustila aniž by někdo zemřel, takže dívat se mi do kufru ho fakt nenapadlo...:)))
Autora tohoto dílka prosím o informaci, zda souhlasí s jeho zařazením do klubu "Humorná próza a poezie".
Díky za humor.
TIP