Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAhoj sněženko!
22. 03. 2000
10
0
3753
Autor
Bibša
Ahoj sněženko!
Posílám Ti pár vloček
místo peřiny
posílám dlouhé
promlčené vteřiny
posílám tobě
stříbro do mraku
posílám sebe
místo oblaku
posílám zlato
vzdálených hvězd
posílám mlhu
ať můžou v ní kvést
posílám sněženko
pozdrav přemilý
dik, ze ses vzdálila
jenom na chvíli ...
Zaslouzilo by to tipy hned dva.. ten druhy za to ze to vyprovokovalo takovou hezkou odezvu
Děkuji Bibšo. Ta básnička je krásná, moc krásná. Má něhu sněženky a grácii pomíjivé vločky.
Jim_Page_LZ
02. 05. 2000bebitka blond
28. 03. 2000
**********************************************tip****************************
Kdyby vás lidičky zajímalo proč začalo jaro tak já vám to pošeptám... Bibíšek se sice tváří jako taková drobná neškodná bytůstka ale to ona ze svých slovíček vymodelovala klíč zastrčila ho do vrátek domečku kde žije skřítek jara...potom si k němu k postýlce sedla a šeptala mu tuhle básničku do ouška... a on se probudil a od té doby s Bibšulínkem čarují zelené závoje lístečků na stromy...
BIBŠÍKU DÍKY je nádherně křehká...
Ach, Bibšo... Raděj bych ti dal sněženku, než tip, ale co tady nadělám!:-)))
Bára Braun
23. 03. 2000B.Ezejmenij
23. 03. 2000
Voni už všecko řekli...tak aspoň jemu:
...posílám tobě
pavoučku přemilý
pozdrav a uznání
že jsi moc spanilý... :-))))
Roztomilé, myslím, že po tomto, by se stal mírumilovným i ten pavouček za postelí.
... nádherné ... krásné ... moc se mi to líbuje v těch slovíčkách od tebe ... díky !
Miroslawek
22. 03. 2000
Hledas krasu v malickych vecech a to se mi moc, moc libi ... krasny ! Martin
Veľmi pekné, potešila si ma. :o) Prečítaj to tomu pavúčikovi poriadne nahlas, možno sa odsťahuje, keď uvidí, že sa ho nebojíš :o)))
Tohle musela stvořit nějaké éterická bytost...Ta básnička je lehoučká jak pírko, vločka...prostě jarní pohoda...
P.S. - Doma si už docela dloho pěstuju jednoho pavouka za sříní...sice mi už párkrát v noci přeběhl po obličeji, ale přece ho kvůli tomu nevyhodím na mráz, ne ?