Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seo strachu
06. 09. 2002
7
0
4276
Autor
alina
a každý další
strach
je větší
než
jsme sami
zas obrůstá nás
trním
a osinami
Navždy_Tvůj
01. 11. 2002
To je vono! pojmenuj strach, dej mu srandovní jméno a pak se ho zkus bát.
Barbar: těžko říct .... u mně osobně je to vždycky chvíle děsu - kdy člověk má pocit, že dál už není kam ....a pak to člověk prostě musí prodejchat..... pomalu se nadechnout ....začít se s tý země sbírat .... a hledat nějaký to dobrý světýlko .....
jo, strachy, ty já znám, hlavně ty anti... anticipační? Ale takhle hezky je nepopíšu a nepojmenuju. tip.
Musíme růst s ním, abychom se neztratili v bludištích...
Típnout a obrůstat!
:o)
Tohle je každopádně skvělý * (osobně mám pocit, že strach z něčeho konkrétního je vždy stejně velký a my se zmenšíme ve chvíli, kdy nás přepadne. I kdybychom se předtím třeba dotýkali nebes)
No, nemáš zač, a příště mě tak nevychvaluj :-) Nedělá mi to dobře - doktoři to říkaj :-((( Zakazují mi potrpět si na lichotky :-) Čert je vem: také ti děkuju za pochvalu :-)
Lee: ...ufff........no,nebo tak!!! ....když se to tak vezme, tak je to jen pohled z druhé strany!
Dík. *o*
O každý další
strach
jsem větší
než
jsem byla
zas vzrůstá jako
javor
moje síla...
(jo)
Ne, nemusí tomu tak být!!!
Občas se lze bránit (vím, občas je nutno padnout...)!
░▒▓-_-▓▒░
strach je, byl a bude...a myslím, že je tomu jen dobře...když ho překonáš povyrosteš, ale můžeš padnout...když se s ním naučíš vycházet, je Ti pomocníkem..
Teda alí, já smekám! Moc se mi to líbí,je to prosté, čisté, nijak falešně komplikované, má to sílu a je to hezké i technicky.... opravdová poklona!!!!
Díky*
m.
(jo a inkriminovaný bloček jsem našel včera, xixi)
Petulii, Krel ....já vím .....vedu tyhle svoje boje. Občas vítězím, občas padám. Ale ten první pocit je vždycky tohle - strach, ktrý je veliký, bolavý a ochromující....