Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZnásilněné haiku
07. 09. 2002
12
0
3447
Autor
Radost
Napočítej pět
a pevně stiskni zuby
- bude to bolet.
Zvláštní... skutečně zvláštní... TIP rozhodně utrousím. Kéž bych alespoň tušil, co je to haiku. Zvlášť když vidím, že tvoří valnou část tvé tvorby. Je nějaká definice haiku?
ono to záleží z jakého úhlu je na to hleděno.........a já na to asi koukam moc z úhlu:)))
nééé - právě Idril to vystihl - původním záměrem této haiku bylo přesně to, co napsal - po dopsání jsem si uvědomil, jak snadno se ten napsaný text dá dostat na pomezí různých smyslů krátkým dovětkem...Idrile, pochopils, máš u mě bod
(a nikdo jí nepomohl, protože všichni spali. Jen já bděl. A já jsem Bůh)
Idril: nezdá se mi to moc šťastné a usměvavé.
Radost: Spíše nejsi Bůh.
dílo: Nevím.Asi to název trochu odsouvá...nebo dílo odlétá od tématu?
Glass: proč myslíš, že dílo odlétá od tématu? naopak, myslím, že ho velice přesně naplňuje...
Radost: Možná.Osobně mi to vypráví spíše o bolesti,nevidím v tom znásilnění dokud si nepřečtu nadpis...je to správné?
Nevím.
Glass: Mě to přišlo úsměvné jelikož jsem to zřejmě chybně pochopil jako vyjádření se k některým pisatelůk haiku, kteříšto haiku jaksi znásilňují pouhým dodržením pěti slabik... No pardon..jsem se nějak minul
Idril: Nehledal jsem v tom humor.... proto jsem asi úsměv nepochopil, ale znásilnění mi připadá docela vážné.
To by mohl objasnit jen autor...
a mohl by?
no abys mne dobře chápal tak jsem to prve pochopil blbě a s tím znásilněním máš pravdu a už se vůbec nesměji nýbrž si trhám chlupy a vlasy a tak...