Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senasrat sráči
08. 09. 2002
3
0
6413
Autor
frontanabanan
no nic
jen potřebujem zas
nasrat pár z vás
... tak se mi zdá že gd tady někoho nasral, sráči.
já to nebyl, nejsem citlivka... :)
JohnieBass
11. 10. 2002
rebe, o tom jsem už, nevím jeszli tady, mluvil, že některé věci fronty stály rozhodně za podívání, ale ani v nejmnším to nevyvážilo jejich nežádoucí projevy. Základní jejich problém byl, jak říkáš, problém komunikace, nikdy se s nkým nebavili, proto dopadli, jak dopadli. Držme jim palce ;o)
Nejsem proti političnosti v lit., je naprosto legitimní, ale musí jít skutečně o literaturu a i názory musí jít ruku v ruce s platnými zákony právními i etickými ;o)))))
Rozumíme si? ;o)))))))))
m.
Rebecco, OK ;-) Víš, já jen, že jsem tam byl a tak trochu jsem se podílel na organizaci, tak jsem to chtěl uvést na pravou míru. S tou "účelovou lží" to byla zase moje unáhlenost. Dobrý? ;-)
To srovnání je naprosto na místě, podíváme-li se na odpovědnost:
Můj byt (teď budu myslet ten s pokaženým záchodem) = prostor, za který zodpovídám
Z hlediska Oldy: Písmák = prostor za který zodpovídám
Dobrá, exhibice má právo na existenci, má-li své opodstanění, ale tady žádné nebzlo, natož pozitivní ;o)))))))))))))))))
m.
Rebecco, co to je podpora publika? V čem? Publikum mohlo vyjádřit svůj názor, nicméně to přece nemění nic na rozhodnutí poroty?! Nemělo to s rozhodováním poroty nic společného. To, co jsi řekla, byla účelová lež - cituji "... a přesto pro mé básně nakonec písmáci hlasovali na festivalu".
JohnieBass:
exhibice a provokace má svůj smysl, jak jinak bych si získala počáteční popularitu já? co asi byla moje "masturbace v deset ráno" ??? díky čemuž se moje čtenost zvedla během jednoho týdne na desetinásobek?
když jsem pochopila jak to tady funguje, byla to jediná možnost....
nikoho jsem tu osobně neznala.... a přesto pro mé básně nakonec písmáci hlasovali na festivalu a dostaly se do dvou nejuznávanějších literárních plátků...
víte, vy všichni ostatní.... až donedávna jsem to na Písmák sama nezveřejnila, nerada se chlubím, ale když vidím, co tady prohlašujete kolikrát za naprostý voloviny, tak jsem dospěla k závěru, že zveřejním na Písmák "Oběti doby" včetně všech možných poděkování....
což jsem doposud neučinila a měla jsem.... ale jak říká¨m, nechtěla jsem se chlubit...
čistě pro úplnost, druhá vítězná báseň byla zde uvedené "Jídlo versus Larry Flint" ze stejnojmenné sbírky (o čemž mi Lilbeth čili Rézi z Totemu napsala, že je to dílo nevypsané puberťačky)a "Sundejte ho někdo, prosím Vás"...
jestli chcete něčím někdy v soutěžích zaujmout, pak to může být i provokace nebo exhibice.... a to čehokoliv.... záleží na tom, jakou tomu ovšem dáte formu.... a též jestli máte někoho, kdo pro to bude hlasovat.... to je asi tak celé.....
a prvopočáteční exhibice frontynabanan třeba časem i nějaké ovoce přinese.... jasně, taky jsem neposlala do soutěže Masturbaci v deset ráno.... i když.... asi ji tam pošlu příště....
btw.... Oldo, mohl bys mi to dílo konečně vrátit na Písmák? prosím....
FABIÁN = Rebecca13 - mám v práci částečně zablokované stránky a mám s tím stále problémy, nedostanu se do diskusí více než jednou denně pod jedním nickem, zneužila jsem tedy nick svého syna.
Fabiáne, prosím, představ si tuhle situaci:
Sousedovi v bytě nad Tebou se prorve záchod a veškerá produkce jeho vylučovacího systému bude prosakovat do bytu Tvého. Budeš čekat s vědomím, že to "přinese i nějaké ovoce"? ;o)))))))))))))))) Já osobně bych asi nečekal ;o))))
Jinak, přiznám se, nechápu zbytek Tvého příspěvku, vysvětlivky asi nejsou ;o))))
Měj se krásně ;o)
m.
Rebecco, chtěl bych jen poopravit... jestli myslíš festival Bohémia v Rakovníku, tak tam písmáci nehlasovali. Básně vybírala porota, ve které nebyl jediný písmák.
JohnieBass
23. 09. 2002JohnieBass
21. 09. 2002
Vio, myslim, že víc už nejde říct ;o)))
Mějte se tu sladce.
Trapane, i Tobě poklona za krásný, byť nesmyslný gesto ;o)
m.
Jo, ještě, ten poslední příspěvek frontynabanan - BRAVO!!! Takovýhle geniální žblempty jsem zatím slyšel jen při pořadech Dolejte šiditeli ;o))) BRAVO!!!
m.
frontanabanan
19. 09. 2002TrapanŠmírák
18. 09. 2002
Trapane, víš kolik keců jako ty Tvoje, už jsem slyšel? Je mi líto vás "zneuznaných a nepochopených géniů" ;-) Bohužel jsem dospěl k závěru, že vymizení blbosti na světě, jakož i konec zaměňování pojmů anarchie a svoboda, je stejně utopické jako komunismus...
T_Š... Hm. Tak jo. Sorry. Já tu žiju qůli poezii, né kvůli sračkám, jako jsou tyhle. Nad těma se můžu tak maximálně pabavit. A doufám, že mě nikdo nepovažuje za nějakou vyšší kastu, protože já se tak rozhodně nepodávám. A jestli mě tak někdo stejně vnímá, tak je to problém jen jeho. A stejně tak Prokletí, a kdokoliv další. To není kasta, to jsou, myslim si, lidi, který ta poezie zajímá, nejen jako povyražení. Howk
TŠ:
my linuxoví úchylové jsme nad věcí :) tux rulez :)
Je mi líto, že máte na Písmáku nějakou veskrze kladnou pověst, ať už jste ji získali jakkoliv.
...ehm... většinou psaním smysluplnějších věcí než je toto "dílo"
Jo. To jsem ještě chtěl. Provokace... nemám proti ní nic. Jsem provokatér. Ale účenější provokace vypadá jinak, než tohle;-)
SL: S tou zpupností máš pravdu. Nějak jsem poslední dobou zpupněl, už ani nezapnu knoflík u džín. Budu si muset koupit nový, ale ty co se mi líběj, stojej patnáct stovek. Zatracenej konzum...! Jo a na Žoržíka mi nešahej, to je bezva kovboj - má super džíny, ty musely stát balík. Ale zase on je americkej prezident, tak si to může dovolit, ne?
Shivan_Leshi
12. 09. 2002Shivan_Leshi
12. 09. 2002
Shivane, hájit autorův příspěvek, to chce odvahu! A taky chuť položit hlavu na špalek ;o)
Nic proti...
m.
Och, to ovšem svědčí, jak autor přímo oplývá intelektem... Hm, jsem pro to pupendo;-) Ošem frontanaban. si umí krásně hrát s barvičkama;-) Hm, se slovama je to už podstatně omezenější...:-)
Ale nee, nevadí;-) Mě naopak baví hrát tu hru-) Když už to sem dal, tak mu to trošku zkritizuju jako dílko.
nasrat = strana
politická satira, uch!!!
stará či srna? (geronto či zoo?)
nasrat sráči! (ááá - tak uro! blahopřeji, file!)
tady máte ty hovna a žerte.
fronto na výkaly!
strano koprofágů...
(pokud to není dost jasné, doporučuju slovník cizích slov)
pod oknem vyje pes.
někdo ho kop.
snad já...?
chachacha. chachacha. chacha. ach.
(nechcete radši fetovat, hoši?)
toluének - to je třída!
klouže krkem jako křída!
křída klouže po tabuli!
úča řádí třída bulí!!!
nad cibulí!!!
(a ten pes tam pořád vyje.)
kap_Stehno
10. 09. 2002JohnieBass
09. 09. 2002
Nás nikdy nikdo nemůže nasrat neboť naši nadřízení nejsou normální! Vzkaz mimozemské civilizace!
Štalingrad
09. 09. 2002JohnieBass
08. 09. 2002
Jak je to krásné, jak je to nádherné, že?
Milá fronto, smím se Tě na něco zeptat? Připadáš si dobře, když jsi tohle vytvořil? Nějak LÍP?
;o)))))))))))))
Bráško JB, neplýtvej energií, dyk tím se živý takovéto rozkošné hlavinky ;o)
m.
Ale vždyť tohle přece chce...tak se na něj usmějme a poďme jinam...a až přijede na nějakej sraz tak ho zbijem a bude:-))
Krele, já ho podržim, jo? ;o)))))))
A já napsal živÝÝÝÝ!!!! To je gól ;o)
m.
Fajn, přinesu svíčku a lžíce, dáme pořádný pupendo ;o)))) (Sme ale kruťáci, co?)
m.
Fajn, přinesu svíčku a lžíce, dáme pořádný pupendo ;o)))) (Sme ale kruťáci, co?)
m.
Nene, Josefe, naše brutální sueprega se pořádně vyřádí ;o))))
Chechechééé ;o)
m.
Josefe sorry, ale na tato slova není v mé duši místo...budem plenit vraždit zabíjet a drancovat...a znásilňování necháme na valerince:-)))
Pomerančová
08. 09. 2002Navždy_Tvůj
08. 09. 2002
jooo jooo na tyhle prispevky jsi presne cekal co... ztelesnena inteligence...