Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seteonelogická
09. 09. 2002
9
0
1870
Autor
unseen
Jsou dny, jež nechci prolévat nikdy znova
a přec je třeba do starých ran dát prst.
Jak jen lze trpkost zkout v slůvka sametová,
jak ohněm laskat plod, který v krvi chovám!
Beránek boží má,
zdá se,
vlčí srst...
Nedivím se ničemu, Petulo, pouze konstatuji momentální zdánlivý stav věci....
zana: Áno, l´udia v sebe majú potenciál byť bohmi. Áno, bohovia sú v zásade taký, akých ich človek vytvoril. Ale nie, prečo bysom nemohol bohom pripisovať aj l´udské vlastnosti? Boh je niečo, čo vyrastá z l´udí, mísi sa s nimi a plodí ich. Je tvorený aj tvoriaci...a kedže sú tak úzko zviazaný s človekom, prečo by nemohli mať aj jeho vlastnosti?
Ostatně bohové na Olympu mají těch lidských vlastností tolik...
Jo a po rozvaze něco přidám... :o) «*»
Snad...
Či jsme mu ji nasadili my?
Jsme-li v něm a On je v nás...?
DIVÍŠ SE???
zana: to už je možno privelmi drastický pohlad na problém....má svoje slabšie chvílky, ako každý z nás :o)
Polí: tu mám furt - bez brejlů ani ránu :o)))
ospravedlňujem sa za výraz, slabšie stránky môžu mať iba ľudia. a baranček nech barančekom zostane.inak nie je baranček.
zana: O výraz mi neide, v mojích slabšíchchvílkach som ho nazval aj horšie...ale prečo by boh nemohol mať slabšie okamihy - veď koniec koncov aj bohovia sú iba ludia...v zásade...
to by som skôr povedala, že ľudia sú bohovia.
neviem aký je boh.aký je ten tvoj a hocikoho iného. zrejme taký akého si ho vytvoríš v podstate.
nemôžeš mu pripisovať predsa ľuské vlastnosti, len preto, že ty si človek. Podľa mňa boh proste iba JE. A "boh" je predsa tiež iba slovo.
ako to vsetko zoberies, aký zaujmeš postoj predsa závisí na tebe. vedome, nevedome alebo podvedome.