Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFroterista v MHD
09. 09. 2002
11
0
7447
Autor
Kastel
Není tady ani k hnutí
v rozkroku mám hrozné pnutí
Ňadro vpravo ňadro zleva
mě ten nátřesk vážně neva...
Kastelí, za 100 let už tady buď nebudu nebo si se mnou na schovku a na mačkání opravdu nikdo hrát nebude (leda tak rakev) ;-)
bodláčku, bodláčku - asi se nehodí napsat, že je to prima, ale rozhodně je to indikace Tvého fyzického stavu - za 100 roků se už třeba nebudou chtít mačkat :o)
Hlava na hlavě.
Tělo na tělu.
Přirození na přirození.
...
Ne, to není orgie.
Přecpaná tramvaj.
Kastel ********* :-)))
Nojo, pražácy :-) Heč a nemáte trolejbus, heč, heč :))))
Já se totiž v trolejbuse
mačkám rád a v jednom kuse
na slečnu, co nadměrně
má horní míru. Záměrně.
Stojí mi to za pokus
i prázdný-li je trolejbus.
:-)
Sice nemáme trolejbus, ale máme jiný věci ;-)
A "mačkače" opravdu nesnáším, když je evidentní, že to
dělají schválně. Je mi často líto, že nemám volnou ruku, abych
jim uštědřila příjemníčko do kořene nosu nebo mezi přemisťovadla ;-)))
TIP za humor.
Autora prosím o avízo (zprávu).
Mohu toto dílko zařadit do klubu "HUMORNÁ PRÓZA A POEZIE"?
:o) jenže - ňader se ani tak nezbavíš
Na kole jsem frčel šusem
náhle - vzrostlé kříví
pad jsem Nadě mezi ňadra
- ona Vám to poví
no já se těch svejch ani zbavovat nechci.....:c))) a Naďa musí bejt dobrá drbna....:c))))
To známe asi všichni, ale to mně vadí, když se na mne tiskne pánský kufřík atd... ;-)
Proč se na mně vždycky mačká akorát nějakej starej oslizlej bezdomovec? Kde jste, ňadra? *
Souhlasím s Bodlačkem, ono záleží na tom, co se na tebe lepí. Co se do tebe zanořuje. Mě by tedy ňadra taky nenadchla, a fakt je ten, že mi do zad většinou funí někdo nemytý, kdo hodně požil - alkoholu, anebo nevrlý dědek, který mi v tom upěchovaným prostoru píchá do zad, abych postoupila, ačkoliv mám na sobě obtisklou látku z kabátu člověka přede mnou, a zcela evidentně není kam ustoupit, jedině že bych do někoho prolnula... Jo, nátřesky v MHD, to je legrace. Tip.
Ženatej.: néé, tady neplatí pravidlo pravé ruky,
já bych řek, že přednost má to větší :-)))
Já tě miluju. Tohle je to nejlepší co existuje na zlepšení nálady o 100%
me tedy narvany tramvaje dost vadej..zvlast kdyz se na me mackaj chlapi :-)))))))))
*g*
skromná.. souhlas... eště že těma tramvajema nejezdim.. by byly zástupy:-)))*
kalim..sem řekla jen svůj názor mno..z pohledu ženský neni ten tlačící se mužskej moc příjemnej :-))
Zrovna nemusim koukat na ňadro zprava, ňadro z leva a vlastníma se tlačit na lopatky nějakého omšelého pána...