Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePíča
12. 09. 2002
4
0
2541
Autor
frontanabanan
američané požadují útok na Irák
potřebují vyprázdnit muniční sklady
aby bylo místo pro nové bomby
a už se přidal i tony blair
on je fair
protože saddám je nepřítel svobody
a má mnoho ropy
stačí jen číst nadpisy článků novin
stačí trochu chtít
a všechno pochopíš!
žoržík taky hájí svůj životní prostor. bohužel jeho životní prostor sahá poměrně daleko od domova.
m11: Jenže žoržík je taky zapálenej bojovník. Je vám podobnej víc, než jste si ochotný připustit. Ideologie vítězící nad rozumem je bez obhledu na rozměry války zoufalost. A to se týká i těch vašich dlažebních kostek s Bambim...
gd: jak "vám" podobnej??? Nezevšeobecňuj!
V čem je žoržík bojovník? V boji o voliče/peníze/moc??? teda jestli myslíme toho samýho žoržíka...nějak mi uniká podobnost s lidma, který si hájej svůj životní prostor....
to GD....kéž bys měl s těma bojovníkama pravdu.....jen tak dál.
to FNB.....tip
frontanabanan
16. 09. 2002
Já chapu proč se to jmenuje Píča i když mě spíš připadá jak orangutan..:-) Chraň nás bože před takovým volem..
nedvedka a já to také nechápu ale pod názvem se přesto skrývá opravdu zajímavé dílo, které mluví o současných problémech, pěkné
nedvedka a já to také nechápu ale pod názvem se přesto skrývá opravdu zajímavé dílo, které mluví o současných problémech, pěkné
SV: Plýtváš humorem na špatném místě. Btw: Nezdá se ti, že poslední dobou se na Písmáku objevilo nějak moc zapálenejch bojovníků? Asi už vstali, jak se o tom zpívávalo. Potěš pámbu.
Shivan_Leshi
12. 09. 2002Shivan_Leshi
12. 09. 2002frontanabanan
12. 09. 2002
Stanislav_Vašina: S tou nadsázkou jsi mne potěšil. Vážně:-). Už jsem se bál...
frontabanan...bude mi 50 a mam dve deti, ale jinak nemuzu nez souhlasit.