Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDým
14. 09. 2002
5
0
1661
Autor
Marco
Dým z cigaret
točící se do spirály;
kouřové obláčky,
jakoby si spolu hrály.Jak vesmír se rozpínají,
černé díry dotýkají;
potom kouře mlhovina
ztratí se jak hmota jiná.
Reagovala jsem na Tvůj výklad z 15.9. pod touto básní.... ale nemyslela jsem to zle, proto se omlouvám, jestli jsem se Tě dotkla.....MB
díks - anonyme69 Jano, nikdy předtím jsem tě tu nečetl ... takže nech moje poznámky či spíše odpovědi na mě ...
°°°°°°
Bernardeta: ne nemáš se zač omlouvat, jen pokud lidičkové k něčemu něco napíšou ... třebas i jiného, nebo se ptají, ... odpovídám... nic víc, nic míň :-)
Amando: nějak se přihlásit musím ... ;-))))))))))))))
Díks, víš dýmka je něco zcela jiného ... cigarety, jo to jsem jen tak napsal, že mě napadlo, tak nějak použít ten kouř/chuchvalce kouře jako paralelu s vesmírem ... °° °-)
*** Pozn. : Marco, nech lidem svobodu, ať si každý pod tím představí, co chce! Nejsou básně spíš obrazy? A představ si malíře, jak stojí před obrazem a vysvětluje své dílo..... ale jinak
TIP
mj.: Bernardeto, právě to jsem už u několika svých textů psal - nerad cokoli vysvětluji, neboť většinou píšu mnohovýznamově... , ale asi si zrovna tyto básně nečetla ..., takže o to víc nechápu tvoji pozn., :) ... a pokud jde zrovna o tento obraz či obrazy tady je to dost dané, narozdíl od mých jiných ... ;-)
:-))) hmm netradicni zajem o pozornost :-))
Ale bylo to hezke vyjadreni neceho tak pro me (slusne receno) pachnouciho a odpudiveho jako je kour z cigaret...
Amanda, Duf, Glass, ikarka, impresivní_seance_hl, Krel, LaMouette, Lyryk, m11, maty, Nonsense, Notreal, Philae, Severkanova, Stanislav_Vašina, Teichman, Ušák, Wiki, - díks za přečtení. °°
Tím myslím, že mně u díla nestačí když je jen hezké. Myslím ře když je člověk nadán, měla by ho hnát větší touha, touha něco stvořit. Ale asi je to velmi subjektivní
Philae: vůbec to není hezké, je to baseň, která klame, je to o zániku vesmíru - rozpínání a smršťování ... tím, že to jsem spatřil i v kouři - TVOŘÍM... :-))), pokud jde o tebe, doporučuji ti knihy renomovaných fyziků a astrofyziků - pro začátek stačí třeba Hawking... :)
Notreal, Wiki , ostatní - nepodporuji kouření ... NEKUŘTE! ... :c))
jenom se dobře dívám, jsem něco jako mikroskop ... °-))))
Ikarka: nesmíš být proti kouři, ale za ním, pak lze vidět i mnohé spirály, mračna, no co já vím, každý může vidět něco jiného... :)
napsaný je to pěkně :) za to dám TIP, ale jinak
jsem nekuřák :o) a tak nemám rád, když někdo podporuje jakkoliv kouření :o)
I když tohle je jen tak trošičku :o)
*