Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDI\\\"LZTG
17. 09. 2002
2
0
3276
Autor
frontanabanan
malé embargo stačí
aby pomřely miliony lidí
23 miliard korun
stojí nový mig
dneska jsem krumpáčem prokopl
barokní hlavu
vím, že smrt je spravedlivá
jen škoda, že to nebyl američan
dneska jsem mluvil se dvěma americkými důchodci a nepřišli mi závadní .. :-)
TrapanŠmírák
05. 12. 2002frontanabanan
07. 10. 2002TrapanŠmírák
27. 09. 2002frontanabanan
25. 09. 2002
tak v tomhle by archeologickou brigádu hledal jen schopnej jasnovidec
když tě to tu sere, klidně se zdekuj, nikdo tě tu nedrží
rebe...někdo dává smysl patetismu jen tam kam se mu hodí...a pak je to těžký...
Gastarbajtr
22. 09. 2002frontanabanan
22. 09. 2002frontanabanan
22. 09. 2002frontanabanan
22. 09. 2002frontanabanan
22. 09. 2002frontanabanan
22. 09. 2002
prokopávat krumpáčem barokní sochy je taky úžasný....
inu - ti, kdo nedokážou něco hodnotnýho vytvořit se často náhražkovitě uchylujou k ničení...
i tim se, fronto, charakterizujete dostatečně
už jsem viděl pár rozkopanejch hřbitovů od slabochů, který si troufnou na kámen... no jo, každej holt jsme nějakej
reb.: na hrubej pytel hrubá záplata - to neznáš?? když někdo pořád hází exkrementama, považuju za svý svatý právo mu je pinkat zpátky
:)
Anonym 24:Hoši tak mi to připadá,že vy toho Sadáma máte asi rádi, to by vypovídalo za vše. Asi byste se měli vrátit do r. 1984, ale v ČSSR a nosit pionýrský šátky, mávat mávátky, plnit plán, abyste z toho taky něco měli na tu chalupu, že jo a vůbec si užívat toho zdegenerovanýho systému, aspoň byste mohli jít dneska svědčit k lepšímu Jakešovi & his melody friends.
frontanabanan
21. 09. 2002Gastarbajtr
21. 09. 2002
Wopi..:o)))...vážně? to pak už generace lidí..celé lidstvo je banda duševních ubožáků, ničí všichni...tím co terciálně dělají...a jen málo človíčků si to uvědomuje...ztrácíš globální nadhled!
!!!!
Gastarbajtr
20. 09. 2002
no jasně...atentátníci na heidrycha taky meli vyjednavat....pane heidrych, co takhle dat si kafe a domluvit se na odsunu nemeckejch vojsk.................
hlavne nic nenicit a nerozbijet!
okupovany a zabijeny palestinci, cecenci, mexicti indiani, tibetani, prosim nic nerozbijejte, VYJEDNAVEJTE!!!!!
delnici v zemich tretiho sveta pracujici za dolar tejdne, nic nenicte, vyjednavejte!!! a vy vsichni ktery s nima soucitite, radsi ani nevyjednavejte, drzte huby a sedte doma u televize (u internetu radsi ne, neb hrozi ze vas napriklad z pismaka vymazou).
Doufám, že příští islámsky-fundamentalistický blb se odpálí ve frontě na banán.
Jen takhle pokračujte a Písmáka úředně zavřou coby nástroj pro propagaci fašismu.