Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsem stará!
Autor
Konstantinidisová
21. 9. 1981
Už mohu od dnešního dne pít v USA. Hurrááá! A konečně se mohu vymluvit na cestu za nejstaršími a nejkrásnějšími rezervacemi světa a zaletět si legálně zachlastat do zemi snů. Asi to zvážím. Už mám na to čas. Aby mi náhodou něco neuteklo.
Už i pracuji. Před rokem byla má vize jasná. Sbalit mladého perspektivního, pracovitého a bohatého. Vdát se a v životě nemuset vstávat v šest. Už mi to došlo. Takový není. Ne, co by mě přinejmešním nebil. A neomezoval. A tak už musím pracovat. Rodiče už mě opět začali bavit, baví, protože živí. Ale já už je ne. Škoda. Už mě asi nemají rádi...
Už se nechci vdát a ani netoužím potom se někde rozmnožovat a rozšiřovat svůj genetický materiál. A už nechci milovat, protože to není in! Chci být lesbička! Anebo raději bi-, přeci jenom je tento směr univerzálnější. Ono se přeci jen hodí hrát na obě strany barikád, že? :-)
Už bych měla začít jezdit do lázní, jak prohlásil můj praktický lékař po konzultaci s kožním. A tak už jsem se stačila z nich i vrátit. Byla jsem tam nejmladší. Všichni mě oslovovali: "Mladá!" Tedy kromě některých pánů... Staré babky (Jagy) mě protínaly zasklenými moralizujícími pohledy z kterých se dalo vyčíst ledacos... I ty jejich francouzské hole se zdály být v některých situacích tak nebezpečné... Obzvláště při snídaních formou švédského stolu. Při těch chvílích jsem si vážila svých "ještě ne." Nechci mít umělé klouby, šedivé vlasy a kravskej bachor. Už nechci být stará.
A ti jejich manželé... Gentlemani po šedešátce odkládali každý páteční večer své hole i invalidní vozíky. Nebylo večera ze kterého bych neodešla bez růže. Pánbů ví, proč pokaždé s bílou... A na druhý den si prodlužovali slatinový zábal minimálně o deset minut. Ano, slatinový zábal je vynikající na klouby. Člověku se zatraceně uleví. Už i já to dokážu ocenit.
Už mi je dvacet jedna let. Kurvadrát.
1 názor
Hana Svobodová
25. 04. 2021Některý tvý povídky jsou boží! Ty drsný a realistický! bez servítků, (básničky jsou lolitkovský sračičky, už pasé), škoda, že jsi nejspíš podlehla konzumnímu životu a vzala sis nějakýho bohatýho golfovýho zabedněnce, Adino. Good luck!