Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStandartní milostná typu 4
27. 03. 2000
2
0
2361
Autor
Bonhart
Noc pomalu končí - dívám se na nebe
svá těla jsme spojili - já však nevidím do tebe
co znamená ten tvůj úsměv - co ten řetízek, čí to byl dar ?
pomalu vstávám - dřív než procitneš, půjdu dál
- - - - - - - -
Pod stromem křehká se choulíš - to raní mráz tě zebe
já vím že bych měl už jít - mě však nechce se od tebe
sice se vůbec neznáme - jen společných chvilek pár
mě však s tebou dobře je - a to je přece dar
Je to milý - rytmus teda dost všelijakej, ale - není nejpříšernější .. :-)
není to zas tak strašný, jak jsi tvrdil... celkem se mi to líbí. je to prostě takový ze života...
3/5
P.S.: oprav si ranní...
Fascinuje mě, jak někteří lidé dokáží používat tyhle rýmy... No, asi jsem nebyla lepší...
3/5+T
jo taky bych rád slyšel tu melodii. Veršíky jinak milé, řekl bych místy jednoduché, nciméně v té jednoduchosti je krása, kterou u těohohle druhu dílek vidím málokdy...tipík...
Nie vždy píšem kritiky, niekedy len dojmy, podľa toho, čo mi dané dielko poskytne. Ale nazvať niekoho blbcom... Hmm... asi nebudeme zdielať vzájomné sympatie Guardian....
Ale v niečom má Guardian pravdu, moja kritika vlastne nebola kritikou a tak Ti napíšem, čo sa mi na tej básničke páčilo...
Krehkosť básne je zjavná, Bonharte, páči sa mi, že vidíš lásku ako dar a nevšednosť. Celkom by ma zaujímalo, akú hudbu máš k Tejto básni vymyslenú ;o))).
A to jeste nejsem nakazenej jenom trochu nakakanej! Ja jsem to tak nemyslel to ta nalada a prislo mi ze tvoje kritika byla jenom takova znouze ctnost.
Guardian????? Doporučujem si dať studenú sprchu, snáď Ťa tá podivná nákaza prejde.... Prajem krásny deň! :o))))
Na píseň je to sice krátké, ale jinak je to hezké. Jen bych rada slysela tu melodii.
Dany :-)))))))) dej mu to sežrat
Bonhart: až zas někdy zaskočí Eutrerpé, nebo jak se menuje, dám se do toho
na píseň je to docela krátké a spojovat se s neznámou? známé to v této době riziko. a pravdu díš složitost verše je,, složitá" a krkolomná.
no, na první pokus tvůrčího vzepjetí básnického ducha to není špatný... a hlavně se mi moc líbí ten název :-)))))
hele můžu ho taky někdy (obmeněnej) použít?
Příteli Bonharte ..... nesmírně tě ctím ..... i tvé verše zdají se býti ze srdce plynoucími a to je každopádně předobré ..... leč tvá odvěká touha vrhati mou osobu ostrými, nepravdivými a odsouzení hodnými narážkami do zlého světla mne rozesmutňuje ..... vždyť já vždy jen to nejlepší s tebou zamýšlel a konal dle nepsané smlouvy nejpřátelštější ..... a ty ..... věda, že jsem příslovečně skromný a neprůbojný ...... snažíš se mne zde, před lidmi, jichž si tak neposatelně vážím, pošpinit mne .....
...... cítím se poskvrněn nesmazatelnou nesmazatelností ..... snad stydět se mám za slova, jež nikdy jsem nevyslovil? ...... lidé mi zde tak přemilí odvrátí se nyní určitě ode mne s vírou, že jsem arogantní bytostí nehodnou pozornosti a já nebudu již moci přijímat jejich hladká slova .....
...... inu jsem rozhořčen ..... leč musím přiznat, že mne rozhodně předčíš v lecčems příteli a věz, že klady tobě vlastní dále budu zdůrazňovati a brániti před světem možná někdy nepřejícím .....
..... žij v pokoji Bonharte ..... a ..... někdy si zatančíme ..... hudbo hraj .....