Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO rytířovi
24. 09. 2002
23
1
3922
Autor
Aki
Chtěl bych bejt rytířem...
zlíbat ti roucha lem...
Bojovat za tvou čest
a z nebe ti snýst pár hvězd...
V mechu se milovat za svítání...
Jen jedna okolnost mi brání...
Ta je však trochu nemilá -
manželka by mě zabila...
zlíbat ti roucha lem...
Bojovat za tvou čest
a z nebe ti snýst pár hvězd...
V mechu se milovat za svítání...
Jen jedna okolnost mi brání...
Ta je však trochu nemilá -
manželka by mě zabila...
1 názor
král bramborových lidí
20. 11. 2012No tak u tohohle jsem se hodně zasmál, bravo :D
Krásné vylepšení pochmurného večera... /*
Pro radosti žití
se musí riskovat
dáme tě pak
za státní peníz
pochovat:-)))
tip
AstraCreek
08. 08. 2003AstraCreek
22. 07. 2003
Shadown: no... jestli o nás budeš i nadále rozšiřovat lži a pomluvy, jako že znásilňujeme ženský a vypalujeme domy, tak bys moh taky skončit znásilněnej s vypáleným pokojíčkem... :o))
Aki: Ale to rozšiřuje Prachett já si myslím že barbaři mohou být i velmi kultivovaní :o) Nehledě na to že zaleží na tom o který kmen jde. Já osobně znám jeden který rozhodně nevypaluje domy jelikož ještě neví přesně co je oheň.
ačh ta romantika a nostalgie x tvrdá realita :o) máš můj tip
a k Barbarovi. No věřím že i barbaři mají podobné problémi podle Prachetta napříkad pálí domy a znásilňují ženy ale jeden tak nějak trpěl sklerózou a nějak se mu to pletlo.
a zase k Barbarovi. Ne myslím že nemá být všechno měkký to by měl ten rytíř smůlu nadvrakrát :o)
Shadown: já jsem taky barbar, jestli to ještě nevíš... :o)) to by se to nepletlo... :o)) a díkes...
Barbar: nemáš za co rád provádím příme asociace a tohle prostě býti napsáno muselo :)
Aki: A říkám snad něco na adresu barbarů ? :o)
U Vulkan: nee, žádný mimikry... jen se mi to tam hodilo... když píšu o kocourovi, kterej padá z newyorskýho baráku, tak taky nepíšu o SVÝM kocourovi... :o)
I BARBAŘI mají stejné problémy. A protože stajné problémy lidi sbližují, dávám Ty Tip (Ti Typ) ( nebo má bejt všechno měkký?).
Theo_Retick
26. 09. 2002Monty_Python
24. 09. 2002
taky jsem chtěl snýst pár hvězd, ale asi na to nemam...
nesnesl jsem ani pitomý vejce
Aki: hezká věcička :)
Monty_Python
24. 09. 2002
no, já měl fotoaparát sovětský výroby a vejce jsem nefotil, páč nešly zavostřit
Astalavista
24. 09. 2002snehurkasnehurka
23. 09. 2002
sněhurky: koukejte vstát, eště nastydnete, meze sou už pěkně studený :o) a díky...
Hele, jako dobrý, to jo, ale co maj znamena avíza na takovýhle věci kalais??? Narážíš snad na něco??? :o)))))))))