Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO Miminkovi a Mimínku
Autor
Tygřík
O Mimínkovi a Miminku
Bydleli jednou Mimínek a Miminko v kempu nazvaném Kamenný kouzlo. A opravdu tam byly samý kamenný stany. A tak Mimínko jednou opustilo tento kemp a vydalo se do lesa vedle kempu.
Cha, cha, cha, říkalo si Miminko, tady mě Miminek nenajde a jsem tady v bezpečí. Ale Miminko to nemělo říkat. Najednou se vynořil ze tmy tmavý stín a hnal se za ním...
'Aáááááá, v-vlk!!! zaječelo Miminko. A dalo se na útěk. 'Iíííííííííííííííííííík!!! zahysterčilo Miminko.
Upadlo a ucítilo drápy vlka na hrudníku, jak mu rozervávaj kůži a jak mu stříkaj pramínky krve. Nechtělo ucejtit smrt a tak...
Mimínek ten výkřik uslyšel, neváhal, vzal kulomet a šel.
Tfgýijtfbhnj hbgjgzbhbg uhg nbjnfgbjhgnhj b gbjjmnghjnbbgbjb hgfj j gtgmzgf!!! nadával Miminek. Šel tam odkud ten řev uslyšel a vtom vidí vlka, jak miminku chce prokousnout krk. Vzal kulomet, zamířil na vlka a stiskl spoušť. BUUUUUUM!!!
Vlk na Miminku už nebyl, protože byl vodbouchnutej do neznáma. MIMINKO, MIMINKO!!!Miminko otevřelo oči. Brzy se uzdravilo a už nechodilo z kempu ven.
KONEC