Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepřirozenost probuzení
02. 11. 2002
2
0
993
Autor
Schlange
Přirozenost probuzení je příliž dobrá na to,
aby se o ní přemýšlelo
Duf: neboj stojím o reakce a to velmi, to že tu není zadána hlubší kritika ti přeci nebrání abys něco napsal. Opravdu máš pocit že tě krmím prázdnotou? (dobrý paradox mimochodem).
o tom co tu zveřejnuji jsem nejen přesvědčen, ale i se s ledasčím ztotožnuji.
Otázek se nebojím, nemám proč, jsem za ně rád a pokládám je za dobrý ohlas, protože potom to splnilo svůj účel minimálně v tom že se nad tím co je napsáno někdo zamyslel.
Pleteš se ale v tom že chci vyučovat, protože to já nechci. Roky kdy mě naplnovala "misionářská horlivost v šíření účení" už mám nějaký ten pátek za sebou a dívám se na to jinak protože jsem od té doby postoupil trochu dál na duchovní cestě. to že se tu zveřejněním podělím o část sebraných citátů nepokládám za vyučování.
Corinna - nemyslím si o sobě že jsem probuzený, ale pár kroků na duchovní cestě už jsem udělal.
k tomu jak to poznáš - mohu mluvit jen o okamžicích kdy jsem pochopil fungování jistých věcí. myslím že to nejde popsat jinak než že prostě to uvědomění je tu najednou přítomno a ty víš. prostě rychle - skoro jako facka, jednu chvíli nic a pak je najednou tu.
Myslím že zaměňuješ čistotu a prázdnotu. Čistý pokoj není prázdný pokoj. Prázdnota je hrozně snadné poznání,a je stejně jako dokonalost mrtvá. Toť můj vážný pohled na tvé kroky. Být tebou, hledám život.
Ty nestojíš o hlubší kritiku u těhle děl? To nás chceš jenom krmit svou prázdnotou a bojíš se reakce? To o tom nejsi přesvědčen, a přesto to tu valíš každý den? Chceš vyučovat a bojíš se otázek? To jsi mě docela naprd.