Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBabí léto v parku na Kolišti
Výběr: hermit
05. 10. 2002
14
0
3559
Autor
Bacil
Babí léto na Kolišti
prohání se sem a tam
Průzračný vzduch parkem sviští
radost v srdci nahmatám
V Zemanově kavárničce
tiše dívky hovoří
jako kosi na větvičce
jako bárky na moři
Nechce se mi ani pryč - ne
je to chvilka ztišení;
ani lávka od Jiřičné
na tomhle nic nezmění
Ukrývám si ve svém snáři
tuhle chvíli v stromoví
čas nám hýbe s kalendáři
sen si to však zodpoví...
a co teprve k Vranovu ! :-)
(když jedu z Brna, jezdím raději přes Soběšice než po 43 :-) )
Tam jsem jel předminulou neděli a bylo tam úplně krásně.
(Mimochodem, je to tam vlastně taky po 43 - totiž, po trase autobusu číslo 43 :-)) )
Ano, Bodlíčku, v některých případech je dokonce velmi krásné věřit, že někdy :-))
a co po ní? ;-))))
Ale já stejně Borovičku nepiju, mám raději .... :-)
Bodlíku, co máš raději, prozraď prosím :-)
Nuitíííí: Pít se občas musííííííí :-)))
Ferneta citruse s Tonikem, ale nejraději mám alko-míchané nápoje (mňam - třeba "sex na pláži" je moc dobrý, a moc mi chutná "mochito" - to je moc mňam, když ho číšník správně osladí...) Ale piju jen příležitostně, takže si to mohu dovolit vychutnat ;-)))
Wow, "sex na pláži", to je co? To neznám... to vypadá zajímavě (i bez uvozovek ;-) ). Tak jo... já jen, abych věděl ;-)))
Btw: u mé věci mi nemusíš posílat avízko, přijde mi to automatikcy jako "kritika díla".
Říkala jsem, že se mi tahle líbí.
Tak jsem tu s tím tipem:o)
můj upřímný t*
Děkuju. Vážím si ho víc než mnohých jiných, protože vím, jak je bereš. :-)
TAK DOBŘE TEDY! Změním zelenou na zelenou :-))
Mimochodem, toho žlutého listí tam fakt tehdy ještě bylo miminum... mění se to ovšem ze dne na den, natož z týdne na týden... tohle byl ještě takový před-podzim, prostě... Babí léto :-)
Tak nějak. Bacilí a zároveň předbacilové, protože předchází takovému tomu období, kdy všichni smrkají a chrchlou :-))
Hlavně ne příliš cukrů, cukrů, curků - hrdliččin řval ku podzimu hlas, kde borový zaváněl... atd.
sne_žienka
07. 10. 2002
Ale když... ony ty lístečky ještě moc nežloutly, a byly fakticky takové... ještě docela zeleňoučké :-))
No dobře, já se příště polepším, no... :-)
Básnička moc milá, ale tahle zeleň je snad příliš světlá i na jaro, a k babímu létu více pasuje temně zeleno-hnědo-okrovo-červeno-rezavá.
Kdepak uvázaná... ale zato Potrefená, co je na rohu Joštovy a Kounicovy ;-)