Díky. Toto je jedna z mých nejoblíbenějších...a jsem ráda, že i vám se líbí. :-)))
:) co dodat? Nic. Snad jen *
Tak krásných vyznání lásky se najde málo.
Tak krásných vyznání lásky se najde málo.
Diky, diky vsem za navstevy mych basni a za sdileni ba i porozumeni mych citu a nalad..
:-)))
Jen konečky prstů lehoulince a zvolna hladím Tvé, pomalu zas tmavnoucí, kudrnaté, vlásky, které v sobě nesou zlatavou záři slunce, coby vzpomínku na letošní léto... Hladím je jen tak pomalu a tak lehce,abych sny Tvé nevytrhl ze spánku sladkého, ve kterém se Ti jistě zdá něco hezkého..Tvůj lehký úsměv ve tváři svědčí o snech hvězných, které se pouze se štěstím snoubí.. Tvá tvář, tak sladce zabořená v polštáři, jež uprostřed "letiště" dlí ,svádí mě tolik k dalšímu něžnému pohlazení... Však nemohu..nemohu dál, neb ze sna Tvého bych Tě jistě probral..takže končím jen u těch vlásků...krásných, hebkých, vonˇavých.......
Přestože vím, s jistotou téměř neochvějnou, že krásu Tvou, Severko, nikdy já nespatřím..., přestože vím, že vzpomínka Tvá, dnešní noci psaná, nepatřila mně ani náhodou,...přesto jsem nevydržel to pokušení, jemuž jsem byl krásou Duše Tvé vystaven,...a tentokrát jsem odepsal, víš?
Tady se zas noc už ke konci chýlí, takže já Ti již za malou chvíli předám "štafetu" v snění...Luna, totiž měsíc stříbrný, pluje již k Tobě.. možná, že ho tedˇ, alesponˇ na kratinkou chvilku, můžeme zas zahlédnout oba...
Jujda, jak snadné je podlehnout snění, které Tvé verše tak lehce navozují.. napadá mě tedˇ dalších spousta "blábolů" a "řečiček"... však bude lepší nechat si je na zítřek, vidˇ? ..
Prominˇte, prosím, to byla zase jen taková jedna vteřina v mé hlavě...ale tentokrát Hvězou vyvolaná
Moc hezký, od srdce.... nebo od plic.... nebo tak nějak... zevnitř..... v každém případě z tebe.... :-)
*
PS: Co je to lullaba??
WiruZ: vim o existenci te kapely - ale nejak v prubehu jinych starosti unikla me pozornosti. Na konci rijna, na Halloween, se pumpkins odkrojej (ozdobne) a vydlabaj, vyrezou se oci, nos, pusa se zuby a vlozi se dovnitr svicka, da se to na verandu a je na to krasna podivana...ale to uz asi znas?
(a nakopnou se take, az po tydnech tleni na verande, kdyz je nikdo nesklidil...)
galaxy: jsem rada, ze se ti to libi, diky diky
Barbar: "humornis" mne. Diky
Jo?!! A co ty ráda za hudbu?
Jak užitečná může býti Pumpkins.
Jsem rada, ze se libi, Albi.
Seregil, a tobe taky za mila sluvka.
Dik, siti.
Less: takovy trest se mi libi :-) Dekujiiiiii.
bodlacek: tusim, ze jsem to ani nepsala ja, to byla touha jedne noci, touha uvnitr mne, ktera to psala... diky za tip :-)
WiruZ: neznam, a z "pumpkins" mam rada " butterscotch." Rozpulis, vydlabes, osolis, opepris, das tam kus masla (nesetri!) a peces v troube az do mekka. Pak dlabes a rikas: mnam :-))) Ale Tonight, Tonight si k tomu nezpivam, pac to neznam, a pac nemam zpivaci hlas :-))) A to, ze se ti libim moje basnicky, mne moc a moc tesiiii...Dekuji - za tipy i za to, ze mne pravidelne ctes :-))))
Anonym 83: ani nevis, jak to potesi vedet, ze se k tobe ctenari navraceji. Diky za krasna slova.
anonym15: moc rada to slysim...diky za cteni...i ja se nekdy ptam; sama sebe; kdyz si basnicku prectu pozdeji: jak jsem ji vubec zplodila? No, to budou asi ty pozdne nocni premyslive hodiny - co plodi jako dive...:-)))
Severkonovo- jsi stále lepší, jak zrající vinný mok..Kde bereš tu inspiraci??? Toto je zcela vyjímečně krásné.. Tip
Skyvagrant: jooo, zrajici vinny mok - ten ja rada.
Inspiraci? Mam svou vlastni vnitrni, a ta je velmi silna...
a doufam, ze z ni budu dlouho pit...:-)
Jsem rada, ze se ti to libi. Dekuji za tip. :-)
Moc krásné, romantické :-)****
Já taky nemám zpívací hlas (zpívám jedině v sebeobraně), ale tuhletu kapelu mohu doporučit. Opravdu dobrá (teda mě se líbí). Nejprve si mě tak trochu zmátla tím receptem než mi docvaklo, že pumpkins je tykev (nebo dýně?). Tohle je však rozmáčknutá tykev, nebo taky nakopnutá a nebo taky.... Aááá už toho nechám. Pá a taktéž děkuji, že pravidelně čteš mé výplody choré mysli.
Neb ticho je tak nabozne.
nemluvím a tipuji
tohleto můžu
tohleto miluji
jsem BARBAR
A teď z vlastního domu pěju chválu dílu tomu
Tip
Prvně jsem četl přes rameno přítele a nezdržel jsem se.
...hebkost bříšek netopýřích... i to ostatní je moc krásné, tak příjemně žensky vyjádřené ;-) Tip bez reptání
Jo tu písničku taky znám, ale nevim nevim.
Je to moc hezké. Takové mazlivé. A za trest, že je to tak pěkné si tě dám do svých oblíbených:-)))) t*
Severko! Tohle je takova nadhera!
TIP
Moc krásné severko.. Opravdu moc
Znáš Tonight Tonight píseň od dnes již neexistujicích Smashing Pumpkins? Trochu mi jí to připomělo. I když nevím proč. Je to hezoučké, jemně řekl bych erotické a mě se to mooooooooooc líbí. Ale tip nedám... cha, cha kecám dám a nejradši bych dal i víc, ale nejde to.