Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMRAKY
06. 10. 2002
2
0
2202
Autor
fungus2
Mraky po obloze plují
hranice pro ně neplati a
jen vitr jim poroučí.
Také po obloze,bych
plout chtěl a svět z ptačí
perspektivy poznávat chtěl.
A tak jen ve snu po obloze
pluju a krajinu pod sebou pozoruju.
fungus2> Oceňuji Tvou sebekritiku - jsou tací, kteří také pro básnění nemají žádné předpoklady a stejně nepřestanou - člověk o ně má péči, pak ho to mrzí a nakonec se musí usmívat - jsem rád,že tu jsou lidi jako jseš Ty :-)
no nevím - to posoudit nedokážu - každopádně tu máš dost solidní návštěvnost, takže - řekl bych, že nějaké předpoklady určitě máš - jinak by ses už teď válel kdesi v zapomnění jako mnozí jiní...
Mě se to líbí dík neotřelosti, kostrbatosti a záměrnému naušení rytmu v posledním verši - velice zajímavé dílko :-) Obsahově - myšlenka se mi líbí - takové příjemné uklidňující dílko :-)
TIP
Mrs_Animal> Ty v tom asi nemáš sama moc jasno - co? :-)
Charlotte_468
23. 09. 2003
rozumím ti je to takové zamyšlení ale vůbec mi tam nesedí to slovo perspektiva to jaksi do básně nepatří..... každopádní já si vyskočím a jsem v nebi já s tím nemám vůbec žádnej problém...
Pijme! Pijme až do rána!
Myšlenka to pěkná,
však neobratně zpracována :o)