Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seINCIPIT [Že zlo je sice...]
05. 10. 2002
3
0
2130
Autor
Siriik
Že zlo je sice směšné, ale že nám
to nijak nebrání ve chvíli, kdy
chystají se nás rozšlápnout,
ještě pomyslit a ne již pochopit.
Naopak porozumění je to vždy za srpnových nocí,
když padají meteority – tehdy totiž
nelze již vinit…
Ne Semínko... to by byla škoda, kdo by nám tu kvetl?
Já z klubu nemažu... to teda ne a co se týče Siriika, to je na ňom....
:-)
Jo, to je pravda, to vám nemůžu udělat, to bylo trochu unáhlený. No, ale, když, ..ono se mi to tak líbilo.. :o))
Týýýýýýýý jóóóóó...... :o))
Táák tohle se mi líbí, ...a velmi. !!!! To je naprosto bravurní. No, ...super.
A mimochodem, opovaž s to vymazat. To neni jen tak něco. Přímo geniální. Já se asi rozplynu.. :o)))*
Drownedgod
27. 11. 2002
Zajímavý názor Drowny... ale už nemám (zatím, co bych dodal), protože své jsem si napsal....
Shammanne, utopen bez srdce - to je krásný obrat! Jednou se mi to ovšem málem povedlo v reálu...
Někde jsem četl: "Zlo nikdy o ničem nepochybuje" já navazuji: a na to dojede, protože Boží mlýny melou pomalu, ale jistě...
avi
Seregile: melou, melou, ale někdy by mohly rychleji. Jinak je tahle báseň slabá, několikrát se mi jí chtělo smazat, ale nevím, jednou už tu je...
Nepřipadá mi slabá, právě, že málokdo ji pochopil jak, ji chápeš ty. Nebo alespoň přibližně...
ad moje citace: Sapkowski v knize Meč osudu povídka Něco víc, slova obchodníka Turgy...
Nasso: máš pravdu, je to kostrbaté, kostrbaté záměrně. Možná je to záměrně i nečitelné...
Twardowski
05. 10. 2002
.. někdy to ale člověku dvakrát směšné nepřipadá, hlavně když se tím potom změní celý život........ zlo není tak jednoduché.