Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejojojo
Autor
Josefk
V neděli k ránu jsme doma s manželkou zaslechli hlasité zvuky, vzlyky a kašel, ozývající se zespod, z umývárny a WC. Naše děti se vrátily z diskotéky, nebyly samy a zjevně všichni byli mimo formu. Totéž se nedalo ale říct o mé polovičce.
Vzpomněl jsem si na to, jak moje budoucí choť takhle jednou, ještě za svobodna, pokašlávala u nás doma ...a pravil jsem s opatrným úsměvem a vyčerpávajícím posunkem: " vzpomeň si ! "...
Můj syn přišel domů s oranžovými vlasy na své hlavě.
Vzpomněl jsem si na to, jak jsem si ve dvaceti koupil za svoje vydělané peníze hodně špičaté boty, pyšně jsem v nich dorazil domů a máma mi po pohledu na ně a po upřesnění okolností, za jakých budu opětovně domů vpuštěn, přirazila dveře před nosem.
Po domě se linul děsný smrad. Moje vzdělaná šestadvacetiletá dcera máčela ve vaně v Savu svoje nové džínsy.
Vzpomněl jsem si na to, jak jsem si koupil ve dvaceti v Tuzexu svoje první rifle, drhnul je ve vaně ocelovým kartáčem a sušil zásadně za pochodu na svém těle.