Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semimodnes
11. 10. 2002
8
0
1623
Autor
reya
fialový plášť
oblačným vírom mimodnes
ma odnes
tam, kde spojené ruky máme
nehľadáme
vlasy prerastajú trávou
sprevadzame oblaky smiechom
kým sa
zas
nenajdeme
oblačným vírom mimodnes
ma odnes
tam, kde spojené ruky máme
nehľadáme
vlasy prerastajú trávou
sprevadzame oblaky smiechom
kým sa
zas
nenajdeme
Miroslawek: ten verš je správne - akurát slovosled je prehodený oproti bežnému použitiu vo vete. Odnes ma je rozkazovací spôsob od slovesa "odniesť", ktoré je celkom správne a spisovné, ako aj tvar "odnes ma" :o)
reyka: Ja a niekoho sfúknuť ?? :o))))
Ja bojujem s obratom "mimodnes", hoci je v básni ústredným, ale asi viem, čo by som si mohla pod tým predstaviť. Nie som si istá "rýmovanosťou" tejto básne. Pri rýme "mimodnes - ma odnes" veršovo nevychádza rytmus. nemám nič proti nepravidelným rytmom, ale predsa len. Chcem povedať, že v básni jej rýmovanosť dosť ťažko postrehnúť :o)
Páči sa mi tá radosť a vírenie, čo z toho plynie. Pre mňa sa hľadanie spája s niečím bolestivým alebo ťažkým a Ty hľadáš s takou ľahkosťou až oblakovosťou :o)
Miroslawek
22. 10. 2002Miroslawek
22. 10. 2002
no urcite je uzasna, niekedy si ju precitam, ak sem zabludi bix, ak je to zle, tak ma urcite ma sfukne :), poslem jej avizko, mne sa to zda spravne, kritiku som nepoxopila.