neonové pyžamo ! ;) možná můj příští nickname
Myslim, ze to je dokonale popsany... taky se mi parkrat povedlo neco podobnyho... Forma prijemna, zadna cast mi neprijde prilis nebo prilis malo rozvinuta... Nedokazala bych to takhle napsat, tip. :)
radši méně kocovin a víc pozitivních rán...ale dílko se mi líbí
Nikdy není tak hrozně, aby nemohlo být ještě hůř...::) mívám ovšem někdy pocit, že už nejhůř bylo...::) a to, že bude ještě hůř mě ujišťuje v tom, že je mi ještě dobře...::)*
..jsem poctěn a ať dopadneš(te) lépe..:-)))))))))
jsem zvědavej, jak dopadnu v pátek, neb to mě čeká pořádná pařba :-); ale myslím si, že to až tak hrozný nebude :-); jinak báseň se mi líbí, asi svý drsným naturalismem, úplně ty blivajzy cejtim až sem .. :-)) TIP za to a zařatuju do klubu
jak jsem stastny ze ze sebevetsi kalby se dokazu snadno vyspat, jinak bych asi musel omezit hlast
Drsny "hangover!!"
Ani drstkovka, ani kafco, snad alkaseltzer? Poslu ti nejaky?
(ale"tipuji" ze hlava i tak funguje, kdyz bya schopna to vse sepsat dohromady...:-))
....oh díky a klidně pošli, uvítám jakoukoliv změnu....mno a s tou hlavou si už hlavu nelámu...:-)))
jak by mohla být ztráta identity nezamyšlující?
skvěle napsané, přesné *t*
doufám, že se neztratila nenávratně ;o)
já si svojí identitu raději bedlivě hlídám obávaje se následků :o))
....neee, jen dočasné pominutí smyslů....:-))) díky.....
hmm... dost dobrej bordel ..... Tak takovouhle hlavu poránu bych nikomu nezáviděla :)) ..... ale docela dost dobře napsaný! ...
je tam hodně hezkých myšlenek ale celkově je to takové moc zamyšlující...možná dlouhé ? ale líbí...
Docela rvouci pocit vlastniho ja... dobre vystizene...libi
Buddha: i já mám vřelý vztah k alkoholu, to já jen popisuji možné stavy.....:)
J: žádné podobě se nedá věřit, všichni se přetvářejí....:)
naprosto přesně-jako žrát střepy a neonové pižamo se mi moc líbí
Ke kritice Kajmana: žrát střepy-už ste slyšeli desku Filipa Topola(Psí vojáci) Střepy? Vřele doporučuji.
Jako vždy se budu alkoholu zastávat (alkohol podávaný v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství) jakoby za to vše mohl alkohol, nezdá se mi to jako pravdivá věc. Vždyt ve správných dávkách a potažmo se správnými lidmi a ve správném prostředí je to spíše lék. (Zejtra du kalit.Správný lidi a místo zajištěno.Dávky se uvidí.)
už nevěřím své podobě
...
jaké podobě se dá věřit?
Zničující pocit. Brrr. Taková nepovedená párty..., a jak se na ně vždycky bláhově těšíme.
Něco mi připomíná..Že jsem to už též zažila? Ale takhle sepsat bych to nezvládla.Přeji všem více zdařilé mejdany!!
joo jako ja joo jako ja *t