Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRanní dialog rozumu s citem
Autor
Leontýna
Zvoní budík
cit se líně protáhne: "Ještě chvilku"
rozum s důrazem přísného rodiče:" Ale jen 5 minut!"
cit: "Nejraději bych nevstával vůbec"
rozum:" To by se ti hodilo. A kdo půjde do práce? a ještě jsi nezaplatil složenky."
cit se zalekne, ale hdned nato se uklidní:"Mám ještě dva dni čas. Bože, jak mám těžké nohy."
rozum vyšle první varovný signál:"Pět minut už uběhlo a teď vstávat!"
cit neochotně poslechne:"Ale nemusím se usmívat, že je nový den, že ne?"
rozum:"Aby sis pohledem do zrcadla nezkazil náladu, A nezapomeň se nasnídat, v poslední době až příliš týráš své tělo."
cit: "Hned po ránu se mi zvedá žaludek, najím se až v práci."
rozum: "Jak myslíš, ale mndlé tělo, mdlý duch. "
cit: "Hm"
rozum upozorní: "Je fůra hodin a ty nejsi ještě oblečený. Nezapomeň si vzít čistou košili a boty by si zasloužili taky trochu péče."
cit:"Košile jeden den ještě vydrží, bral jsem si ji teprve včera. A venku je bahno, nemá cenu se zdržovat s čištěním."
rozum: "Ja k myslíš, už mlčím. Abych nezapoěl, výtah zase nejezdí, prosímtě, ne abys pospíchal, spadl a zlomil si nohu. Nemůžu potřebovat žádné maléry. Víš co se říká, pospíchej pomalu."
cit ironicky podotkne: "Neboj se, tak pospíchat já rozhodně nebudu. A konečně nechceš jít raději se mnou?"