Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFacka? cože? Dvacka? :)))
11. 10. 2002
3
0
2055
Autor
Kennyny
Přišel medvěd dal skinovi facku
řek mu... kamaráde bude to za dvacku
a pak mu vrazil ještě aspoň tři
Tak za tohle by sis zaslouzil pusu :o))) hihi :o))) Skvelej obrazek :o))
na medvědy bacha jsou nevypočitatelní a dokážou běžet až 60 km za hodinu :))) nebo kolik a umí plavat a lezt nahoru :) kdyby tě chytil medvěd musíš si lehnout a dělat mrtvýho brouka :)))
avi shammann
hehe :) dneska bude nějaký karate na nově vždycky f pondělí je karate s babičkou :))))) a potom občanský joudo nebo před tím teda
Představte si medvěda, kdyby vypadal jako skinhed. Dyk by byl chudák jako Helenka Růžičková :o]]
to nééé ten medvěd chytil skinheta za prdel a namlátil mu na budku :) i když ten medvěd a H.R. (z bezpečnostních důvodů jenom iniciály) :)))) no mohlo by to být :))))
:o))))) - Helenka je hodná paní, neboj se jí. Maximálně by tě v něco proměnila, no.
v hroudu zlámanejch kostí :)))) facku bych od ní fakt nechtěl dostat :)))))))))))
Nejni to tak zlý... moralisto jeden.. ale na druhou stranu..
Shammanne: Ty žíznivče krvavý...):-)
šamani asi potřebjou kref aby mohli vyvolaávat duchy a dělat rituály :) asi toho medvěda dám pryč a nakreslím vlastního jak mlátí skiníta :)))))
Rowi ten medvěd je škaredej ale já fakt jinýho nenašel :)
a díky a ještě pé Es moc rád čtu tvý básničky ale vážně :)
Hlavně vobrázek není vidět
Jo a třeba vyhřezlý střeva k tomu ne??
a motýlka ne?
Shammann šmarjuch tak drasticky ? :) ué to né je to jenom takový morální pohlavek :)