Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSedíš
12. 10. 2002
7
0
2087
Autor
Zbloudilá
Sedíš mi za krkem
plížíš se do mě uchem
cítím Tě i nosem
jdi pryč nechci Tě tu..
vidím Tě ..
i když zavřu oči jsi tam
jsi ve mě, bráním se a nechci
já nechci
jdi pryč..
Stoj_Rozkrocny
16. 02. 2004
To už taková je, jo? Tak proč ne...;)
Já umím z hvězdiček leda tak určit sever:))) A co bych udělal z proužků nevím ani já sám:)
ano je :o)) nevim, čemu se tak divíte :o)
to nevadí, aspon neco a umis najit i nejake souhvezdi? :)
prouzky zahodime?
Tak jo, proužky zahoď:))) Teď jseš jenom kapitán nebo tak něco;)
Umím....velký vůz, malý vůz, malou medvědici, velkou medvědici a pak takový ty jako malý-muž-lející-kbelík-vody-na-dva-psy, pán-s-podivnou-hlavou-a-tenisovou-raketou a tak různě podobně dle nálady:)))
Když budou svítit a nebude moc mráz, tak lehnem na hradby a koukáme, v zimě je skrz ořešák vidět...;)))
gASK: máte u mě veliké minus vojiné .. to nepoznáš z hvězdicek a takovych tech prouzku .. jsem major general preci :)
gASK: nemate zac vojine, hlavne si pritom plíženííííí moc neublizte :o)
Silný:) Více slov tady netřeba, tohle popisuje emoce a ne slova a myslím, že tenhle pocit znám...takže se jdu pomalu odplížit do něčího ucha a nechám tady po sobě jen jeden malinkatý tipík*:)
Ty taky zkazíš každou legraci:))) Já se rád plížím.....Neděkuj, ten kdo má děkovat jsem tu já:)
gask: a za co? ... tak tedy dobre, muzes se plizit, ale pod jednou podminkou, ze to neni zadne slidive plizeni nebo tak enco o)
Za tvoje dílka, ne?:)))
To není slídivé plížení, to je spíš takové požitkářské;)
gask: no prave, takze pokud je to oboustranne tak ti to povoluji :o))))
ne, neumru, pac ja to nevzdam .], pan cas je muj kamarad jen s tebou.jinak me nesnasi :(
neumres, myslela jsem si to taky, a zvladla sem to.. pan Casu ti pomuze ..
nu tak nak to vidim i ja, jenze ja bych ten konec zmenil na ja te chci, nikam nechod ;)
redscorpion
04. 12. 2002
každý je svým způsobem
matná větvička
prostřed tornáda
každý je svým způsobem
proti řečník...
:oI
To je tak jednoduše a přitom hezky napsané, takový známý pocit, kdeže jsme ho ztratili... Oprav si: "i když zavřu oči JSI tam".*