Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVeselá
18. 10. 2002
18
19
4124
Autor
j_i_r_i_k
Přes cestu šla kočička,
svítila jí očička,
přejelo ji autíčko,
už svítí jen sluníčko.
svítila jí očička,
přejelo ji autíčko,
už svítí jen sluníčko.
19 názorů
Johana: Ale ne, ani Šmarjá, ani Josef, obyčejná malá kočička, přece bych nezabíjel někoho, kdo si protrpěl porodní bolesti, aniž by si vychutnal to, co jim obvykle předchází, či někoho, komu nasadila parohy bílá holubice. :)
kunka: Tvé úsměvy mi projasňují dny, díky. :)
Sest smajliku? Tak to jim dam zitra dvojitou porci pudinku, vyridim Ti jejich diky :)
Terry: To nevim, ja vsechny neznamy lidi zavru do sklepa, jestli mezi nima byli nejaky ochranci zvirat, to nemuzu vyloucit, zeptam se, az je pujdu nakrmit...
ano,to šla jsem sem na vlastní nabezpečí:) A propo:Nevolal ne tebe už někdo ochránce zvířat? :)
j.nick: Jsi větší drsňák, než jsem myslel, já bych se asi na jeden zátah nepřelousk :)
krásně pitomoučká říkanka s drsnym koncem, je mi to blízký, myslim, že tě přelouskám komplet, blbůstek tohohle typu neni nikdy dost:)*
Ach jo, já bych to neměl číst, nebo si z tebe vezmu špatnej příklad.
Já, takovej mírnej človíček, který se stydí říct nahlas i takové slovo, jako "býk"....ne, ty nejsi můj kamarád, ještě že to nevidí maminka, vzala by rákosku a rozbila by mi držku.
Eh, tohle jsem nechyt, copak je v tom dílku nějaké ostřejší slovo či tak něco? Nebo Ti to nepřijde mírné? Pomůže, když dodám, že to auto jelo strašně pomalu a ta kočička byla fakt stará a očička ji svítila, bo se dostala do těsné blízkosti jaderného reaktoru a teď umírala na ozáření, takže ten řidič ji vlastně osvobodil od trápení?
Bohužel nějak nejsem schopen ti moc vyčítat. Ono totiž ty se nestavíš do pozice básníka a přitom máš dobře zpracované zaujímavé myšlenky. Prostě pohoda.
StvN: Mno jo, co naděláš, veršování je mým prostředkem, ale jiným ho neberu, i cesta může být cíl...
jan(ek): Stavim, zaujals :) Já děkuju Tobě, žes mi dal šanci Tě objevit :)
Jinak kočky můžu taky... Ale uznej, že
Přes cestu šel komár,
svítila mu očička
zrovna moc nezní :)
:p***
dobře jí tak, měla koukat na cestu.
Copak jí maminka nadarmo učila: A doprava se podívej a doleva se ohlédni a křup.... sákryš, to tu už bylo.
Já taky ne, to mi nějak narychlo z rukou do klávesnice samo něco nabušilo... éch nech toho... pomóc, moje ruce si píše co chce! :))
:))))) Ale zatim to zvládáš, tak bojuj, držím palce (i když si teda nejsem jistý komu)...
cekanka_ucekana
18. 05. 2003
LH: Jejda, tohohle rýpnutí jsem si nějak nevšim... No, tohle byla extra veselá kočička, který svítily oči tak jasně, že to šlo vidět i ve dne, ono bylo taky trochu pod mrakem a tak, no a když jí přejelo autíčko, tak sluníčko rázem vylezlo, asi se chtělo podívat, co to bylo za ránu :)...
cekanka: Abys to neprehnala :))))))))))))))))))))))
cekanka_ucekana
18. 05. 2003
No, mě se to taky líbí, ale nemohu si nerýpnout - Já si vždycky myslela, že to, že kočičkám svítí očička je vidět jen v noci.
A jakpak potom tedy mohlo svítit už jen sluníčko???
...ne, je fakt hezký, že si umíš takhle hrát...
co na tohle Jenom říct, zdÁ se, že V zájmu všech by bylo řÍct něCo smířlivého, takže... ? :)
... no to já se s Tebou teda hádat nebudu :)
(ale jen tak mimochodem: JÁ víc :))) )
Fakt dobrej, černej humor. Ještě chybí přejetá srnečka se zajíčkem........a mrtvej myslivec
clondaik: Ano je to pitomost, to se nehádám - ale někoho tu potěšila, a tak splnila svůj účel :)...
clondaik: Jo a proč pro dospělé? Proč tajit dětem, že auta občas nějaké to zvířátko přejedou? Vždyť je to pravda...